2016-11-10, 00:20
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Finns det bevis för detta?

Flera rapporter under gårdagen när folk försökte rösta DT så när man skulle kolla innan man gick så hade det ändrats till HRC, gång på gång, flera olika röstlokaler flera olika stater.

Veritas gjorde undercover på HRC kampanj. Har sett filmerna själv. HRC kampanj instruerade hur man bussade runt folk mellan stater för att rösta mer en än gång eller ännu hellre hur de körde själva för att minska risken för upptäckt.

Obama uppmuntrade illegala att rösta. De behöver inte ens visa ID.
2016-11-10, 00:20
Medlem
237s avatar
Verkar som Filip Hammar blir den första att bryta sitt Jag-ska-flytta-ifrån-USA-löfte.
2016-11-10, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naranbaatarkhan
Det är skitspännande. Och hittills har jag inte låtit mig rövknullas av nån alls. Varken av dig och dina kompisar eller av några ryssar. Du och dina kompisar gör ju ert bästa för att få mig och andra svenskar att acceptera att bli rövknullade av Det Nya Sverige och dess nya fantastiskt fina nya svenskar. Går väl så där med era försök skulle jag säga. Lär inte gå bättre för ryssen skulle jag säga.

Angående valet i USA så är det hysteriskt roligt, fantastiskt underhållande, att se bitterheten, besvikelsen och undergångsstämningen i svensk media. Förmodligen tror man inom svensk media, inom det svenska politiska etablissemanget, att de egna värderingarna är ett slags norm som alla i hela världen ser upp till. När det visar sig, gång på gång visar sig, att så inte är fallet, blir man, däribland du, så oerhört besvikna och bestörta. Och förvånade. Även du är besviken, ja faktiskt hos dig kan man ana denna stora bevikelse. Bestörtningen, förskräckelsen och den totala förvåningen gränsande till idoti, när ni ser att era åsikter inte är norm alls. Era, ja, jag säger era, värderingar är inte norm i världen, inte ens norm i Sverige. Men ni tror att era värderingar är allas värderingar.

Och så när man i USA röstar på en ostbågsfärjad pajasclown till presidentkandidat så blir ni helt perplexa. Ni talar vitt och brett om tolerans och vidsynthet, lyhördhet och värdegrund och annat skit, men ni är helt oförmögna när det kommer till att i praktiken acceptera och förhålla sig till att er mycket speciella och i mångas tycke rent ut sagt bisarra värdegrund förkastas av de flesta andra. Det är så roligt att se hur ni kämpar för att vara trogna er värdegrund. Kan väl säga att ni inte är särskilt bra på det. Snarare får man lust att ropa "Surt sa räven!" För när nu er kandidat i presidentvalet inte vann, så måste det ju betyda undergången för hela världen. Enligt dig bland annat.

Och jag och andra svenskar kommer att rövknullas av ryssen. Ser du inte själv hur dum du framstår? Gör du inte det? I övrigt tackar jag för din insiktsfulla och fullödiga kommentar. Så långt från en one-liner man kan komma.

Men du ska inte vara lessen. De flesta av oss dödesknarkarrasister är betydligt mer toleranta mot meningsmotståndare än vad du är. Vi kommer inte att hänga ut dig. Vi kommer inte att försöka få dig avskedad från ditt jobb. Kommer inte att registrera dig. Och ja, försöker Putin rövknulla dig kommer jag att stoppa honom. Inte för att jag tror att du skulle lyfta ett finger om nån försökte rölvknulla mig. Min åsikt är nämligen att man inte får rövknulla andra. Det är nog inte din åsikt. Din åsikt är väl mer att det är ok att rövknulla andra bara man har rätt värdegrund? Eller? Att det är rätt att andra blir rövknullade har de åsikter som avviker från dina åsikter. Eller har jag fel? Skulle inte tro att jag har fel där, hörredu! Men det är väl det som är skillnaden mellan dig och mig. Det är det som är skillnaden. En skillnad du föraktar.

Ser fram emot ännu en one-liner från dig. Eller en two-liner kanske? En three-liner är väl för mycket begärt. Din fina värdegrund till trots.

Vad fan yrar du om, vad vet du om mina åsikter eller vad jag tycker, vart jag kommer ifrån, vad jag varit med om? Du verkar inte heller kunna tyda någon sarkasm över huvud taget. Har du någon form av autism?
Senast redigerad av joeykiller 2016-11-10 kl. 00:28.
2016-11-10, 00:24
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ledstripe
Om man har lagt ett spel, och vinner 25K när Hillary utses som segrare i New Hampshire så vill man ha pengarna så fort som möjligt
Var det så höga odds? Trodde en satsning på Hitlary borde haft ganska klen utdelning?

Men för att du inte ska bli ruinerad så hoppas jag hon vinner i New Hampshire då, den goda sidan har ändå redan vunnit
2016-11-10, 00:25
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Verkar som Filip Hammar blir den första att bryta sitt Jag-ska-flytta-ifrån-USA-löfte.
Ja men det gjorde han redan igår. Jag måste ändå säga att de, trots sin skitnödighet, tog det ganska bra. På SVT var det däremot tomma blickar och tårar haha
2016-11-10, 00:26
Medlem
-Mystics avatar
Tydligen så trendar "CalExit" (California Exit) på twitter...

https://twitter.com/hashtag/Calexit?src=hash

Hur dumma får folk vara? Staten är bankrupt och helt fullt med illegala, givetvis helt osannolikt att dom lämnar de förenta staterna, men det hade varit extremt underhållande. Lite som att se hur bra det hade gått för Malmö om del lämnade Sverige och dess utjämningsbidrag.
2016-11-10, 00:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237

Extremt förvånande... Inte många ens i Sverige som bryr sig om vart han nu bor men han hade ju åtminstone en hel del energi då som nu är borta då. Deras valvaka på nian hade senast jag såg det 23 gillningar och 10 kommenterar. De är liksom ute sedan länge detta par.
2016-11-10, 00:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Tydligen så trendar "CalExit" (California Exit) på twitter...

https://twitter.com/hashtag/Calexit?src=hash

Hur dumma får folk vara? Staten är bankrupt och helt fullt med illegala, givetvis helt osannolikt att dom lämnar de förenta staterna, men det hade varit extremt underhållande. Lite som att se hur bra det hade gått för Malmö om del lämnade Sverige och dess utjämningsbidrag.

Skulle övriga USA egentligen ha något emot det? Helt ärligt nu alltså. Vad inbringar Kalifornien i skatteintäkter och dylikt mot att de nu alltid är säkra 55 demokrater oavsett. Visst många skådisar men det de kan ju lika gärna sända från Montreal utan att den nu riskerar USAs budget?

Som kul parantes där Kanadas gränsktroll är liksom minst 10ggr strängare än USAs. De som rika kommer väl in men deras syfte att nu lämna jo Kanada kommer liksom blekna i jämförelse med det USA det "hemska" som de nu lämnade...
Senast redigerad av Zaedrews 2016-11-10 kl. 00:35.
2016-11-10, 00:33
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Skulle övriga USA egentligen ha något emot det? Helt ärligt nu alltså. Vad inbringar Kalifornien i skatteintäkter och dylikt mot att de nu alltid är säkra 55 demokrater oavsett. Visst många skådisar men det de kan ju lika gärna sända från Montreal utan att den nu riskerar USAs budget?

Finns nog inte många som skulle ha något emot det, de kommer ju kunna semestra oerhört billigt där efter några år när CA når tredje-världen nivåer.

En mur kan man ju också bygga inom detta område...

https://pbs.twimg.com/media/Cw1T9VwUkAA-1rl.jpg:large
2016-11-10, 00:33
Medlem
halvfestligts avatar
Tror inte att Trump blir nämnvärt impad av vissa inlägg här. Glad för din skull dock. Fira lite nu så bli det vardag senare. Men fattar inte dina beskyllningar o påhopp. Eftersom jag inte är transvestitbög eller svagbegåvad, ska jag inte ta åt mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren

Ja, jag har hävdat i månader att han ska vinna. Flashback är ett offentligt forum, bara att kolla användarhistorik om du inte tror mig din svagintelligenta transvestitbög. Du läser väl aftonhoran som alla andra transvestitdvärgar. Snälla, sluta vara så homosexuell En ljusare framtid för oss glada vita män seig heil! Och ja det stämmer jag hade firat om Hitler och Mussolini återvända också. Låter jättebra! Europas folk reser sig, framtiden tillhör oss (dock inte er kommunister som skickas på dagläger )
2016-11-10, 00:39
Medlem
DoctorSuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loyis
Hon fick ju ändå fler röster, så att folket tog makten stämmer nog inte.
Så okunnigt påstående. Valdeltagandet är lägre i stater som är givna som demokrat eller rep. Hade USA haft samma valsystem som oss, så hade säkerligen röstdeltagandet sett annorlunda ut.

Fattar ni, alla bleeding hearts, det?

Det går inte att ta detta valsystem, se till rösterna, och sedan sätta det som fakta hur det skulle se ut med ett annat valsystem.
Senast redigerad av DoctorSun 2016-11-10 kl. 00:42.
2016-11-10, 00:40
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Finns nog inte många som skulle ha något emot det, de kommer ju kunna semestra oerhört billigt där efter några år när CA når tredje-världen nivåer.

En mur kan man ju också bygga inom detta område...

https://pbs.twimg.com/media/Cw1T9VwUkAA-1rl.jpg:large

Jo och får nu reserver ifråga om olja och gas så det väl just inlands. Det enda som nu kan göra att demokrater kan vinna är liksom kuststater som Kalifornien och New York men det liksom nu i Sverige Stockholm tror de kan klara sig själva men skär man energin så är det liksom game over för dom. Fastän då nu de klagar på handen som föder dom. Inte lätt att göra pengar om du inte har el...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in