Citat:
Ursprungligen postat av
caught.on.tape
Jag har många vänner i USA och de har skrämts av detta med massimmigration och asylant-brott som våldtäkter, upplopp och sånt som vi har i EU
De är inte ovissa om vad som händer här tvärtom de får se opixlade videos och bilder från alla typer av sådana situationer med migranter på ett vis som vi inte "får" se här i EU
Så ja det har haft en påverkan -- men är inte den största faktorn i valresultatet
Det låter helt logiskt det du säger! Tyvärr så tystar pk maffian ner det som vanligt.
Den stora vinsten i det här valresultat som jag ser det är:
1. PK gör bort sig ytterligare gång på gång.
Tänker på hur röstandet såg ut i media.
Nu skyller dom blandannat på att felet hos republikanska väljarna är att dom inte berättade vem dom röstade på i undersökningarna under valet, därför visade det fel resultat.
Allt för att försöka städa upp efter sin egna skit.
Vi vet alla att dom visade fel resultat för att det skulle "gå bättre för Clinton".
2. Att globalisering får sig ett slut förhoppningsvis.
Att försöka få alla nationer till att bli mångkulturella små mini Amerika kommer inte fungera med dagens extremism som råder blandannat.
Sandlådan i Mellanöstern är allt för oliktänkande, skev religion och kultur.
Det går inte hand i hand med västvärlden.
(Annan sak om européer och endast amerikaner blandas möjligtvis).
Nu kanske vi slipper muslimer till Europa i framtiden, något jag önskar mig 😀
3. Höger sidan har fått säga sitt och växer mer och mer runt om i världen!!!
Och det ända negativa som jag kan se just nu är miljöfrågorna som jag vill ska tas på allvar av "Donald the man with the plan!"