2016-11-09, 18:00
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Yup.

Men tycker inte det är något fel med det med tanke på vad dom går igenom.
Är dessutom övertygad om att droger (stimulanter och lugnanade) är myyycket vanligare än vad man tror hos politiker.

Är ju inte direkt svårt att få ut recept på tex Adderall/Attentin och/eller en benzo.
Varken i Sverige eller USA. Speciellt inte som en person med makt. Är förmodligen bara be sin läkare så ordnar dom det utan massa frågor.

Tror ingen hade klarat me den psykiska stressen dom genomgår utan lugnande eller åtminstone beta blockerare
2016-11-09, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HoochLemon
Jaja.

Nu slipper vi åtminstone Clinton- och Bush-familjerna.

Förhoppningsvis åker Bill och Hillary i fängelse också.

Mejlen och Clinton Foundation är mer än tillräckligt och förhoppningsvis dras många fler med.

Förhoppningsvis kommer det trigga en rejäl utredning som sätter dit Bush och alla involverade.
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Du lyssnade uppenbarligen inte på hennes tal. Inte konstigt att speciellt män hatar henne med tanke på vilken manshatare och diskriminerande människa hon är.

Och ändå är hon gift med en man och har en MAN som vice president kandidat. Hon var utrikesminister under Obama administrationen som är en MAN. Du är bra lustig du.
Avslutad
Vad säger ni inavlade WT om eran ledares kommentar?

"Att man lyckas producera två så pass usla kandidater, det skrämmer mig lite grann, säger Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson."
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harjagfeleller
Det blev hennes fall. Hon hatar vita män och nu tydligen pojkar också.

Problemet med Hillary är att hon delar in befolkningen och lyfter fram olikheterna istället för att ena människor. Varför prata om småflickor, aktivism, HBTQ osv.? Det skapar endast splittring. Jag tror att detta var avgörande för Trumps seger, hans vilja att samla hela nationen i ett gemensamt arbete.
Medlem
Kodiak-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 36th
Bra tal av Hillary. Betydligt vassare än Trumps tal i natt.

Hoppas vi slipper Clintons mer. Det är vi värda.

Ja, bra tal av både Kaine och Clinton. Men att jämföra det med Trumps tal blir rätt så poänglöst då hans var mer improviserat. Och jag fick inte intrycket av att han läste från en teleprompter (som jag utgår ifrån att åtminstone Clinton nu gjorde).
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Nej, inte alls. Tidigare antydde du att Trumps hälsa skulle vara dålig och att han inte skulle vara lämplig som president tack vare detta. Jag motsatte mig detta faktum.

Ja han ser ju absolut lika pigg och alert ut som t.e.x Obama gjorde bakom podiet
2016-11-09, 18:02
Bannlyst
Jaha. Vilken dynga. Demokraterna verkar mest arga över att inte ha fått en kvinna som president och Clittan själv öser ur sig massa floskler.

Inte värt att lyssna på.
Medlem
TV4 fortsätter tjata om "Arga vita män" nämner självklart ingenting om att trump även vann dom vita kvinnorna med 52%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
Hon riktade sig till den yngre generationen, typ uppmanade dem att fortsätta engagera sig i politiken trots att det kanske känns tungt just nu. Kändes som att hon lämnade över stafettpinnen till nästa generation politiker. Så jo, skulle säga att det var hennes tillbakadragande hon annoserade.

Yngre generationen kvinnor, ordagrant.
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Vilka var med och bettade? Jag gjorde mig ett par månadslöner på Trumps vinst!

10 000:- på en trumpvinst cirka 9ggr pengarna
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Kaines tal var lite mera personligt.., han var ju rörd. Det är ju i ärlighetens namn inget "lätt" tal han skall hålla. Han växte lite i mina ögon.

Fru Clinton.., var kallare. Hennes "proffs-politiker" takter gick igenom det hela.., var inte personligt. Och.., det var väl det som egentligen kostade henne valet : avståndet till väljaren.

(Trump fattade det = Folket sliter)

Tim Kaine är en jävla självhatande cuckold.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in