2016-11-09, 20:09
Medlem
Det är ju inte Trump som skrämt upp dessa barn om det nu är så - det är media som skrämmer upp dessa barn och vuxna med deras propaganda och fördomar! De borde skämmas allihopa.
2016-11-09, 20:10
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Håll till godo då! Ett tonsatt loser collage...

http://www.liveleak.com/view?i=98f_1478708463

Hur fel de än har politiskt så lider jag nästan med dem. Tänk att ha gått dit för att få se sin Hillary jubla som vald, och så spricker allt och hon kommer inte ens ut på scenen alls. Bara nyheten att Trump vunnit.

Naturligtvis hade det varit lika jobbigt för Trump-anhängarna på hans vaka om Hillary vunnit.

Någon måste vinna, och denna gång blev der rätta sidan!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Ringde Grand Hotels presschef idag och ställde frågan:
- Hej jag ringer från " Kamratposten " ...Portar Ni Amerikas nye President när han kommer på Statsbesök om han inte delar Er värdegrund ?!

Svar: Jag hörde frågan och noterar den tack för samtalet. ( slut) Kontaktpersoner http://www.mynewsdesk.com/se/grand_hotel/contact_people

Grab èm by the Pussy

ROFL
Medlem
Tarstans avatar
Jag är väldigt förvånad måste jag säga, även om det inte var direkt oväntat.
I början av valrörelsen trodde man att detta går ganska lätt för Clinton.
Wisconsin till Trump, bara det.

Nåja, jag tror inte Trump blir så hemsk som våran vänstervridna media tror.
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodri
Republikanerna är ett splittrat parti. Alla står inte bakom Trump eller hans idéer. Förövrigt vet alla som har läst lite nationalekonomi att det är uselt att riva upp ett frihandelsavtal. USA kommer aldrig någonsin att isolera sig från omvärlden - det är bara löjligt att det ens diskuteras.

Ingen har sagt att alla avtal skall sägas upp i morgon, men att USA har flera dåliga avtal om nu kommer att omförhandlas är ju uppenbart,.
Medlem
powderfuckers avatar
hahaha kom på att det ju i princip var julian assange och Wikileaks som sänkte Hillary Clinton!!!!! måste svida extra i fittan på svenska feminister!!!!! hahahahahahahhahah

Grab em by the Pussy!!!
Senast redigerad av powderfucker 2016-11-09 kl. 20:13.
2016-11-09, 20:11
Medlem
Aftonbladet:

"Det är en förolämpning mot alla kvinnor att Trump blir president"

Lena Mellin

Sammanfattar vad för media Aftonbladet är väldigt bra.
Medlem
cmbws avatar
Vad som chockerar mig: Börsen i väst går uppåt och USA ligger inte i lågor?

Inte ett enda upplopp eller har det gått mig förbi?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Det är lite det jag säger, dom kommer inte kunna få tillbaka jobben även om man river NAFTA. Lönerna skulle behöva dumpas till absurda nivåer för att konkurrera med Kina i det här. Det låter väl fint när han säger det, men faktum är att det kommer inte att hända.

Ha ha, rejäl baksmälla för canada och Mexico detta (har inte tänkt på det förrän nu). Trump har ju lovat att riva NAFTA.
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Nu har jag inte orkat lyssna på den entoniga gråtkören från svensk media under dagen, men vad jag förstår så har Löfven inte gratulerat till valsegern, men däremot gått ut offentligt tillsammans med Margot att de minsann "höll" på Clinton. Så sanslöst politiskt naivt att man inte tror det är sant. Men så blir det ju om man är genomkorkad samt inte förstår ett dyft av de politiska/diplomatiska spelreglerna.

Nu är chanserna att Löfven eller Margot någonsin kommer ens samtala med Trump iofs lika med noll, men att Sverige kommer hamna i frysboxen som politiska idioter och hur det kan potentiellt allvarligt skada svensk exportindustri verkar inte ens ha föresvävat dem. En viss chans till upptining när Löfven & co åker ut om två år finns dock.

Helt korrekt analys.

Jag har mailat Socialdemokraterna och frågat när de ska gå ut och välkomna presidenten. Får väl se om de svarar ...
2016-11-09, 20:12
Medlem
Vaa, hörde jag verkligen rätt nu? Lät som att SVTs programledare faktiskt erkände att Trumps väljare faktiskt inte är lågutbildade och faktiskt är välbetalda...?
2016-11-09, 20:12
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
För fler som vill se ångest kan ni gå in på denna länk http://www.svtplay.se/video/10977433/usa-valet-2016/usa-valet-2016-valvaka-8-nov-22-30?start=auto

Gå till 7:50:23. Karin Petterson, förrädare av högsta rang, sitter helt gråtfärdig med blänkande ögon och darrande röst. Drog fan en hitlerdans á la Versaillesvagnen när jag såg detta på TV. Hon är så jävla besegrad så det inte är sant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in