2016-11-09, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Japp, jag ska laga till Trumps favoriträtt. Köttfärslimpa.

Och ni som oroar er över Soros, Trump exonerade honom och andra bankjudar i en av sina senaste kampanjfilmer.

Ett till delmål som börjar idag. exilera Soros m.fl från USA!
2016-11-09, 19:50
Medlem
Citat:

Och ni som oroar er över Soros, Trump exonerade honom och andra bankjudar i en av sina senaste kampanjfilmer.
Köttfärslimpa lät inte fel!
Bra tips! tror nog jag ger mig på den utmaningen också!
Detta ska firas flera veckor, sedan ska jag börja oroa mig för ifall Mr. Trump verkligen är The real deal.

Här är den senaste reklamfilmen du syftar till, detta är första gången jag ser den igen efter att segern är säkrad, återigen tror jag inte detta är sant!
Titta på detta klipp, lyssna och njut.
https://www.youtube.com/watch?v=_WfvdNAoxGc
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Ja har varit så länge. Jag förstår nu varför, en delstat med massor av folk ska inte kunna bestämma över alla andra eftersom det är United States och inte bara ett land så man kan argumentera för och emot.

Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Haha, har du sett det först nu? För fan.

Jo, jag har sovit ett bra tag nu.
Det var inte så när jag senast tittade.
Medlem
Giggsys avatar
Har Obama fortfarande befogenhet att trycka på knappen om han skulle känna för det?
2016-11-09, 19:51
Medlem
2big4yous avatar
Citat:

Får vi verkligen hoppas.
Någon EU byråkrat snackade i dag på radion att EU och USA har samma värdegrund, i själva verket är det Soros värdegrund som gubbfan betalat in sig med hos etablissemanget.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
"Påhittade brott". Man blir helt jävla mållös över er idioter.

Det finns personer som kastas i fängelse i 35år för att dem avslöjar helt sjuka saker från USAs militär, andra personer får arresteringsorder och får fly till Ryssland och Assange är strandad på en jävla ambassad i 4år för att han visar vad som händer bakom kulisserna.

Man måste vara bra dum i huvudet om man kallar något av detta påhittat.

Så du menar att ingen har anmält Hillary Clinton tidigare för detta som Trump under sin valkampanj anklagat henne för? Du menar att hon inte är granskad avseende korruption redan? Eller misstänker du att Trump sitter inne med någon ny bevisning, eller menar du att Trump kommer att se till hon sätts i fängelse på grund av anklagelser som redan befunnits vara grundlösa? Det är mycket svårt att veta vad du och många andra på Flashback menar. Vi pratar liksom bredvid varandra. I USA så som i Israel och många andra demokratier är det straffbart att avslöja militära hemligheter och annat sekretessbelagt material. Även i Sverige är det straffbart i vissa fall. Assange sitter där han sitter enbart pga att han är en tölp som inte kan umgås med kvinnor på ett normalt sätt. Den enda som det är synd om i Wikileaksaffären är US-soldaten som lämnade uppgifterna till Wikileaks antingen av övertygelse eller pga dumhet och utan att tänka på sin egen framtid. Assange och hans anhang brydde sig inte heller om hans öde när de väl hade fått vad de ville av honom och blivit kända.

Men on topic: Nej, Trump kommer inte att se till att Hillary Clinton blir åtalad. Man måste vara en korkad republikan eller en korkad sverigedemokrat för att tro på det. Trump tillhör etablissemanget i USA precis som Clintons. Trump har segrat för att han har, bättre än Clinton, förstått vad som går hem hos dem som inte gillar muslimer, kvinnliga presidenter, svarta, nyanlända invandrare, HBTQ-personer osv. Trump kommer inte att se till att "Clintons låses in" . Det var bara skitsnack för att locka väljare. Dock lyckades det. Jag beundrar honom för den smarta strategin. Precis som jag beundrar J. Åkesson och M. Karlsson.
Senast redigerad av nantale 2016-11-09 kl. 19:54.
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Nu ser jag att Clinton har gått om i antal röster, leder nu med runt 200k röster.
Inte alls relevant nu visserligen, men det visar även att den som får mest röster vinner inte alltid i ett system som detta.

Ja det var länge sedan USA blev en federation. Vad är nytt?
2016-11-09, 19:53
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Många som mår jävligt dåligt o USA nu, självmordsstatistiken lär öka😢
Denna tjej är helt förstörd
https://www.youtube.com/watch?v=9yMgOshXaYM

Lite bra självsanering vore grädde på moset.

Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
SVT1 Rapport kl. 19:30 vägrar att ge upp - Clinton har fått fler röster ...

99% negativ rapportering. Det grips efter varje halmstrå som kan lindra den enorma smärtan och det är sällan jag vill så salt i såren mer här skulle man behöva strö ut salt med hundratals saltbilar.
2016-11-09, 19:53
Medlem
Ringde Grand Hotels presschef idag och ställde frågan:
- Hej jag ringer från " Kamratposten " ...Portar Ni Amerikas nye President när han kommer på Statsbesök om han inte delar Er värdegrund ?!

Svar: Jag hörde frågan och noterar den tack för samtalet. ( slut) Kontaktpersoner http://www.mynewsdesk.com/se/grand_hotel/contact_people

Grab èm by the Pussy
Senast redigerad av Bajsolle2 2016-11-09 kl. 20:03.
2016-11-09, 19:54
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
SVT1 Rapport kl. 19:30 vägrar att ge upp - Clinton har fått fler röster ...

Hahahhahaa helt otroligt.

Fattar dom inte att det är totalt efterblivet att ha det röstsystemet i ett land som i stort sett har 50 länder i landet?

Alla tycker olika regler och tycker olika i samtliga stater.
2016-11-09, 19:55
Medlem
Reinfeldt anklagar arga vita män och att dem som avgjorde valet och att man ifrågasätter den heliga VÄRLDSORDNINGEN!
2016-11-09, 19:55
Bannlyst
Kingmaker Matt Drudge besegrar etablissemangets media

http://www.infowars.com/kingmaker-drudge-defeats-establishment-media-with-trump-win/
http://www.drudgereport.com/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in