2016-11-09, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Med tanke på hur det lät efter att han hade vunnit så tror jag inte det blir något åtal, tror ärligt talat (eller ja jag hoppas) att den hatiska delen av honom lämnas på valgolvet och vi får se en betydligt lugnare och mer sofistikerad Trump de kommande fyra åren.

Jodå, Clinton Foundation lär få det hett om öronen. Han kommer troligtvis offra många i senaten m.m. för göra sig av med korrupta politiker. Han har ju smörjt många själv så han vet vilka
2016-11-09, 19:00
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Är ni Hillary supportrar dummare än vanligt? Han har sagt att han skall sätta ihop ett team enbart för att granska hennes korruption, så varför ska han helt plötsligt strunta i det nu?

För att han vill minska polariseringen till ett minimum för att få lite arbetsro.
Han kommer inte försöka åtala Clinton.
Hillary kommer garanterat sluta som politiker när hennes mandat går ut och varför lägga energi på något som han lika gärna kan strunta i när hon inte utgör något hot längre.
Trump har redan både Senaten och Kongressen. Att ge sig på Hillary var effektivt i valrörelsen och om han skulle förlorat men utan mening nu.
2016-11-09, 19:02
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Jodå, Clinton Foundation lär få det hett om öronen. Han kommer troligtvis offra många i senaten m.m. för göra sig av med korrupta politiker. Han har ju smörjt många själv så han vet vilka

Då kommer han att få ett helvete, så gott som hela senaten, huset och en hel del guvernörer är korrupta i USA, Trumps egna VP har sina fläckar så nej, hans draining of the swamp lär inte ske då det är omöjligt utan att framstå som en hycklare.
2016-11-09, 19:02
Medlem
Drivkraften till det här resultatet är absolut : FÖRÄNDRING

Ankdammen är folk trötta på att kvacka runt i o inget veta om omvärlden, ledarna har ungefär som Koreas ledare lurat folk att USA är BÄST I VÄRLDEN...Köpa allt från Asien är något förutom vi här i Svedala borde tänka över....(men jag vill ha billiga Asienprylar)
2016-11-09, 19:03
Medlem
Tillssons avatar
SVT 1 Godkväll jämför Trumps seger med 9/11. Man har kallat dit en psykolog... tal om att man/vi (Sverige) har ngt att göra med valet...t ex att barn ska sluta att lita på vuxna ojj ojjoj . Pekka Heino visar sin sämsta förlorarsida...
2016-11-09, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
På tal om clinton foundation så donerade trump foundation 100.000$ till dem om du kollar på trumps wiki
2016-11-09, 19:04
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Då kommer han att få ett helvete, så gott som hela senaten, huset och en hel del guvernörer är korrupta i USA, Trumps egna VP har sina fläckar så nej, hans draining of the swamp lär inte ske då det är omöjligt utan att framstå som en hycklare.

Det fetade.., vad tänker du på där ?

(har inte läst något snusk om honom tidigare)
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Är det någonting som en president i USA gör, alltså sätter ihop ett team (av poliser och åklagare får man förmoda?) för att få en politisk motståndare åtalad och dömd för påhittade brott. Låter mer som Stalins metoder, eller varför inte Putins.

"Påhittade brott". Man blir helt jävla mållös över er idioter.

Det finns personer som kastas i fängelse i 35år för att dem avslöjar helt sjuka saker från USAs militär, andra personer får arresteringsorder och får fly till Ryssland och Assange är strandad på en jävla ambassad i 4år för att han visar vad som händer bakom kulisserna.

Man måste vara bra dum i huvudet om man kallar något av detta påhittat.
Medlem
motarbetars avatar
äckliga jävla tv4nyheterna ger fan i att texta klippet på när Trump har tal, men istället texta Hillary och Obamas tal, som nyss blev klara. Trumps tal var för typ 6-7 timmar sedan.
Medlem
237s avatar
Var det öht någon här i tråden som orkade genomlida Filip & Fredriks valvaka? Jag provade att se den på play såhär dagen efter, men den är så smärtsamt PK att det inte går. Vinjetten sjöngs av 2 lesbiska pro-Hillary feminister, ALLA gäster var anti-Trump, och redan i första mys-diskussionen pratade Filip framsteg inom genuspolitiken

Sedan satt batik-drottningen Amelia Adamo och beklagade sin miljonärs-rumpa om hur svårt det är för kvinnor, och att Hillary var bäst, att hon inte var inkvoterad (vilket hon ju faktiskt var då hon började sin bana på Harvard), att kvinnor döms efter sitt utseende varpå hon började trasha Trumps utseende ... hon beklagade sig över Trumps kommentarer om kvinnor, för att direkt efter kalla honom gubbslem ... detta var alltså inom loppet av en timma.

Inte ens tanken på att få se Filip bryta ihop i direktsändning när han fattar att det är kört kunde hålla mig kvar.

Missade jag något?
2016-11-09, 19:05
Medlem
Måste bara säga att det är fantastiskt att se PK-maffian tappa hakorna helt. Jag tycker vi ska gratulera dem för världens största gratis PR-kampanj åt trump! Trump har lurat hela etablissemanget och han vet att skandaler blir förstasidesstoff och har utnyttjat det hela till sin fördel. Återigen är det bevisat - vänsterfolk är idioter. De är t.o.m. sämre än "Bönder som röstar på Sverigedemokraterna"
2016-11-09, 19:05
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Hillary ringde Trump och erkände sig besegrad!

Jag vet vad han sa till henne!

"Hillary.... You're fired!"
Haha, nej det kommer han säga till Obama.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in