2016-11-09, 18:22
Medlem
Tragiskt med alla aggressiva och hatiska folk härinne.

Hillary är en vacker och intelligent kvinna och en stor förebild för många.

Vi får hoppas på en svart kvinna 2020, kanske Michelle Obama.
2016-11-09, 18:23
Medlem
Michael Jacksons dotter Paris Jackson är i upplösningstillstånd efter Trumps seger och funderar på självmord:

http://www.ibtimes.com/paris-jackson-tweets-picture-noose-after-donald-trump-elected-president-2444077
2016-11-09, 18:23
Medlem
Vilket fantastiskt bra tal av Obama, en av de mest ödmjukaste president USA har haft! Även om han bröt många löften innan presidentvalet 2008 och 2012. Han har dock skurit ner på arbetslösheten vilket är ju bra..
2016-11-09, 18:24
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
... men sedan så tyckte jag inte om Clinton för den delen heller utan hade hellre velat se Sanders mot Trump då jag anser att USA behöver ta ett steg till vänster inom vissa områden.
Synd att Hillary Clinton fuskade bort honom från valet då. Clinton öppnade upp för Trump att ta makten genom att fuska bort den enda vettiga kandidaten och göra så anti-etablissemang massan röstade på Trump.
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_

Jag hoppas på det också. Jag tror inte att flashback är redo att svälja det pillret.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Det var inte uppenbart överhuvudtaget. Garanterat att hon inte tagit någonting. Vad får dig att tro det?

"Tjackmun", fokuserad blick och piggare och mer uppåt än vanligt.

Om man har vana av att vara runt folk påverkade av stimulanser så syntes det tydligt.
Svårt att upptäcka när man inte vet vad man ska titta efter.

Men testa kolla igenom hennes tal igen och lägg märke till dom 3 tecken jag nämnde.

saknades bara att hon pratade i 180.

Googla tecken på att man tagit amfetamin och kolla flashback-tråden så ser du att folk dör säger exakt det jag säger
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_

Donald Trump sitter åtta år.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Det är ingen som vet var Donald står någonstans just nu. Han är ett mysterium.

Är det inte värt att chansa?

Klart det egentligen är värt att chansa men så länge man är ärlig om att det faktiskt är så att man köper skörden i säcken med en sådan chansning, han kan mycket väl vara den som tippar över USA till att bli en korporativ stat där företagen står över lagen precis som han kan vara en väldigt positiv fläkt.
Medlem
von-Utfalls avatar
Varför är inte Obama förbannad som han varit tidigare mot Trump?! Den här neutraliteten är hemsk!
2016-11-09, 18:25
Medlem
Obama har helt klart varit tidernas bästa president
2016-11-09, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag hoppas på det också. Jag tror inte att flashback är redo att svälja det pillret.
Just nu verkar det som att det är du som har riktigt stora problem med att svälja det som hänt idag.
2016-11-09, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Usch sådant kommunistprat, trodde ni ville gå till höger och inte till vänster /Sarkasm

Ondahamstern min vän!
Inte ens du kan dra ner mitt humör idag
Jag välkomnar dina bästa försök, jag skicka dig en bukett rosor ifall du lyckas, jag lovar, idag är din närvaro här i tråden som en soluppgång och gör dagen bara ännu bättre!

Rymdkram!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in