2016-11-09, 18:19
Medlem
1000001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Ska Obama hålla tal nu?
2 minuter.
2016-11-09, 18:20
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Tycker det är tragiskt att ni tror att han skulle på något sätt vara emot kapitalismen. Han är ju själv en fanbärare för den. Är ni verkligen så här jävla ideologiskt blinda menar du?

Det är ingen som vet var Donald står någonstans just nu. Han är ett mysterium.

Är det inte värt att chansa?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Påstod att hon var på någon stimulant nu under talet.

Typiskt tjackmun, piggare än jag sett henne på mycket länge och den där fokuserade blicken.

Inget man lägger märke till om man inte har vana av vara runt personer som är påtända.
Sen var det väldigt subtilt så hon var ju inte direkt maxad.

Men kolla själv, ögonen är fokuserade, hon är väldigt pigg och uppåt.
Hade det bara varit munnen så hade jag trott att det var vanlig muntorrhet som jag sa i mitt första inlägg.

Knappast en slump att 3/4 avslöjande tecken visade sig på en gång.
Det enda som saknades var att hon pratade i 180

Ok, kola är mycket möjligt. Det vet vi ju att hon är glad för. Trodde du pratade om benso.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmcman
Ber om ursäkt om det inte framgick, men var gravt ironisk

Ironi går dåligt fram till min grovt övertrötta och berusade hjärna

Min analys står dock fast bara några mindre fartgupp kvar, den globala revolutionen har börjat, nu är vi igång!
2016-11-09, 18:21
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingBacon
Man räknar med att Kalifornien till överväldigande del röstar på Clinton, och där finns det många röster att hämta.

Tack för svar. Har lite pengar inne på denna marknad fortfarande och det ser ju inte särskilt hoppfullt ut oddsmässigt, haha. Men men, hoppas det vänder.
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popparen
han sar ju dock att det var helt okej att ta kvinnor mellan benen om man har makt eftersom dom då kommer tillåta det. vad tycker du att sänder det för signaler att man röstar fram en sådan man? du är så ignorant att du inte ser problematiken i det? och kom inte och säg att det var längesen. det var 10 år sedan och jag tror inte man förändrar sig så pass mycket när man är i hans ålder. hans grundvärderingar finns självklart kvar.

ALLA män och kvinnor har sagt liknande saker. Hur många tjejer tror du inte det är som sitter på tjejmiddagar och fnissar om att nypa främmande killar i rumpan, eller rentav skryter om att de gjort detta? Jag har 0 problem med detta, men då ska dörren svänga åt båda hållen.

Varken du, jag eller någon annan har ett fläckfritt förflutet, vi har sagt saker i vårt privatliv där vi nog inte önskat att en dold mikrofon skulle banda det vi sa.
Medlem
fishANDchipss avatar
Om Obama är man nog att gratulera Trump till segern så bör Löfven också göra det. Det är inget politiskt i det, bara en artighetsgest. Man får säkert skämmas för Sverige som vanligt.
Medlem
RonnyRasks avatar
Håller Hillary tal nu eller vad är det frågan om?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Jag har ju sagt det hela tiden?
Att Sverige räddas är långt ifrån säkert, tvärtom, våra chanser är >40%.
Men hoppet lever och blev definitivt inte mindre av det här, tvärtom det här var alldeles avgörande för att hoppet i överhuvudtaget ens skulle överleva!

Nej, det finns inget hopp. Chansen är snarare <0.4%.
Bannlyst
Stephen K Bannon är en Amerikansk hjälte, utan honom så hade Trump inte tagit hem den här historiska segern. Nu pratar han till folket

The Forgotten Men and Women Who Are the Backbone of This Country’ Have Risen Up

http://www.breitbart.com/radio/2016/11/09/steve-bannon-speaks-breitbart-forgotten-men-women-backbone-country-risen/
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen

Ironi går dåligt fram till min grovt övertrötta och berusade hjärna

Min analys står dock fast bara några mindre fartgupp kvar, den globala revolutionen har börjat, nu är vi igång!

Usch sådant kommunistprat, trodde ni ville gå till höger och inte till vänster /Sarkasm
2016-11-09, 18:22
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nu ska Paul Ryan tala (på CNN). Undrar om han känner sig dum idag och vill försöka röka fredspipa med Trump? Kan tänka mig att deras relation är ansträngd idag.

Det är många kommande föredettingar som har en ansträngd relation med USAs blivande President!

Fy katten vilken eufori Trump och hans stab måste känna. Stående ovationer till dessa. Trots, valfusk, korruption, motarbetade av ALLA från media till sina egna partivänner så vinner han. Ca 60% av alla vita amerikaner och ca 30% av alla latinos stöder Trump. Dessa består av ärliga, hederliga, arbetande, icke-kriminella, icke-vänsterliberala skattebetalare.

Man har nämnt några kändisar som stöder Trump, men jag skulle vilja lyfta en skål till Clint Eastwood och Rudi G för att de tagit ställning för Trump.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in