2016-11-09, 18:11
Medlem
Rammsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Bara jag som njuter inombords när man ser sitt Facebookflöde beklaga sig och prata om förvåning...
Mina 10 000 jag bettade blev nästan 90.000:- tack så mycket!
Grattis till den fina spelvinsten, mannen. Vilket jag antar att du är? Ingen kvinna skulle betta 10 papp på ett amerikanskt presidentval. Snyggt jobbat iaf.

Bra tal av Clinton. Även Trumps vinnartal var bra och den tuffaste retoriken var nedtonad. Jag har alltid menat att Trump kommer att tagga ner minst 16 grader om han väl blir president. Det kommer han att göra.
Medlem
popparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Detr det som är problemet med ditt argument. Han har inte gjort något. Han har sagt att han tagit kvinnor på fittan för 10 år sedan. Vem fan har inte det?! Han har inte våldtagit någon. Om folk skulle tuffa till sig lite och sluta bli så kränkta så skulle vi slippa sånna här icke-problem.

Hillary har samarbetat med med regimer som bokstavligt talat kastar ut bögar från hustak samt bidragit till flyktingkrisen.

han sar ju dock att det var helt okej att ta kvinnor mellan benen om man har makt eftersom dom då kommer tillåta det. vad tycker du att sänder det för signaler att man röstar fram en sådan man? du är så ignorant att du inte ser problematiken i det? och kom inte och säg att det var längesen. det var 10 år sedan och jag tror inte man förändrar sig så pass mycket när man är i hans ålder. hans grundvärderingar finns självklart kvar.
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Det är en 30 årig dröm som dött för henne. Tänk er att jobba för något 7 dagar i veckan, 365 dagar om året, se till att man är vän med de flesta, skapa allianser, planera och stöpa framtiden och sen kommer en tomte som aldrig hållt på med politik, har inga hemliga allianser, inte tagit skit som Hillary (iallefall inte under 30 år) och tar hem hela skiten. Tror fan hon tar en betablockerare för att klara det.

Jag har inte klankat ner på henne för att hon tagit något.
Jag konstaterade bara att det är uppenbart ATT hon är påverkad av någonting.
2016-11-09, 18:12
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Det är sant.

SVT fick tag på honom i nån korridor, och det enda han hade att säga var att han tyckte det var synd att inte Hillary vann.

Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det är fan inte klokt på en fläck, vansinne ???

Antar att det då finns tre länder som inte skickar sitt "grattis" :

1) Sverige
2) Nordkorea
3) Iran

Längre tror jag inte listan är.

Så när vi kastar våra förtryckare över ända så tittar världen eventuellt bort ett tag eller vill kanske USA hjälpa motståndsrörelsen i Sverige/Norden med logistik, material, utbildning, support osv så vi också kan bli en äkta demokrati i västvärlden igen. Många men inte alla vet vad det handlar om.
Medlem
Xkcds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Klockren

Öppet mål på vänstern sedan dom iklätt sig kejsarens kläder
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D3adMau5
Håller med, det är dags för SD att gå på offensiven snart. Okej MSM är bra valarbetare åt SD men med populist vinster världen över så kan man nog trycka på gaspedalen lite grann.

SD behöver inte gå ut i offensiven riktigt än, senast i Januari/Februari 2017 är det dags att börja se över vad vart man skall anfalla för att sedan köra fullt anfall i Mars/April fram tills valet 2018.

Valet i USA tar på tok för mycket fokus på hemmaplan så det är bara smart att ligga lågt under den perioden.
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Grattis till den fina spelvinsten, mannen. Vilket jag antar att du är? Ingen kvinna skulle betta 10 papp på ett amerikanskt presidentval. Snyggt jobbat iaf.

Bra tal av Clinton. Även Trumps vinnartal var bra och den tuffaste retoriken var nedtonad. Jag har alltid menat att Trump kommer att tagga ner minst 16 grader om han väl blir president. Det kommer han att göra.

Tack! Hehe det stämmer
Jag trodde samma sak.. Hans tuffa stil var ett spel för gallerian och för att locka vanligt "folk" eller "bönder" som de kallas i folkmun.
2016-11-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Jag har inte klankat ner på henne för att hon tagit något.
Jag konstaterade bara att det är uppenbart ATT hon är påverkad av någonting.

Det var inte uppenbart överhuvudtaget. Garanterat att hon inte tagit någonting. Vad får dig att tro det?
Medlem
powderfuckers avatar
har nu vaknat efter att ha dygnat och följt svts valvaka, samt denna tråd (fyfan kommer ni ihåg när hillary vände o ledde florida och boward county och delar av nordvästra FL var osäkra trots trumps ledning?? ) tycker svt är jävligt taskiga som nämner "outbildade vita män" en gång var tionde fucking minut. som om svarta och latinos är så jävla utbildade??
skulle tippa på att många utbildade svarta och latinos röstar på trump.
Filip Och Fredrik, som jag älskar gick inte att kolla på. fan ångrar att jag inte kollade marcus oscarsson på tv4,borde gjort det i efterhand men palllar ingen reklam

nä fyfan vad glad jag e och hoppas innerligt att Milo Yiannoupolous kommer till sverige nästa år!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmcman
Låter som att du har stenkoll på statistiska analyser.

Vad är det för mindre fartgupp kvar förresten?

Vinner inte Le Pen 2017 så kommer Sverige-Tyskland-Frankrike kunna hålla ut ett tag till.
Vinner Le Pen så är Revolutionen i princip fullbordad.

Som sagt behöver inte det betyda Sveriges räddning, det kan lika gärna betyda början på Sveriges stora isolering, den sista utposten för det gamla etablissemanget, den sista extrema lekplatsen där de kan fortsätta med sin ondskefulla agenda.
... Eller så vänder även Sverige under galgen, det är det ingen som kan veta idag.

Men väst verkar räddat för den här gången, vi kan pusta ut, det handlar inte längre om att besegra det gamla etablissemanget, det handlar om att bygga upp det nya.
2016-11-09, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingVolvo
I all ärlighet, de två kandidaterna är de mest ogillade presidentkandidaterna någonsin i amerikansk historia. Jag håller med Jimmie Åkesson om detta och jag brukar vanligtvis inte hålla med honom om politiska åsikter.
Tycker du ja. Jag brukar hålla med Åkesson men gör det inte i den här frågan.
2016-11-09, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Vinner inte Le Pen 2017 så kommer Sverige-Tyskland-Frankrike kunna hålla ut ett tag till.
Vinner Le Pen så är Revolutionen i princip fullbordad.

Som sagt behöver inte det betyda Sveriges räddning, det kan lika gärna betyda början på Sveriges stora isolering, den sista utposten för det gamla etablissemanget, den sista extrema lekplatsen där de kan fortsätta med sin ondskefulla agenda.
... Eller så vänder även Sverige under galgen, det är det ingen som kan veta idag.

Men väst verkar räddat för den här gången, vi kan pusta ut, det handlar inte längre om att besegra det gamla etablissemanget, det handlar om att bygga upp det nya.

Ber om ursäkt om det inte framgick, men var gravt ironisk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in