2016-11-09, 04:12
Medlem
brejkskejts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Misstänker att många poliser är rena sadister. Vill man leka med våld utan att bry sig så mycket om vem man slår på, samtidigt veta att man aldrig kommer åka dit. Ja då är polisyrket perfekt. Varför tycker man annars att det är så kul att slå ungjävlar med batong för en skitlön?

Alla som har träffat på dessa sociopater irl vet ju vad de går för. Att de om någon vill ha våldet.

Finns ju ett par kända enheter inom stockholmspolisen som tagit in polare till mig för att de pekat finger. Sen klätt av dem nakna och slagit dem på låren med batong i flera timmar i häktet. Har aldrig hört någon så knäckt som när min polare kom ut efter en natt hos dessa jävlar. Orsaken: Han pekade "fuck you" till en kravallbuss som åkte förbi på en matchdag.

Antar att ni som försvarar snuten inte har samma upplevelse.

Haha vilken jävla tönt o stå o peka finger åt polisen
Citera
2016-11-09, 11:38
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Misstänker att många poliser är rena sadister. Vill man leka med våld utan att bry sig så mycket om vem man slår på, samtidigt veta att man aldrig kommer åka dit. Ja då är polisyrket perfekt. Varför tycker man annars att det är så kul att slå ungjävlar med batong för en skitlön?

Alla som har träffat på dessa sociopater irl vet ju vad de går för. Att de om någon vill ha våldet.

Finns ju ett par kända enheter inom stockholmspolisen som tagit in polare till mig för att de pekat finger. Sen klätt av dem nakna och slagit dem på låren med batong i flera timmar i häktet. Har aldrig hört någon så knäckt som när min polare kom ut efter en natt hos dessa jävlar. Orsaken: Han pekade "fuck you" till en kravallbuss som åkte förbi på en matchdag.

99,9% av Sveriges befolkning blir inte spöade av polisen. Finns en anledning till det.

Eller för att citera ur Grosse Pointe Blank:
"If I show up at your door, chances are you did something to bring me there."
Citera
2016-11-09, 14:25
Medlem
Bondbruds avatar
Något nytt om snubben som fick spö av polisen?
Citera
2016-11-09, 18:04
Medlem
903456s avatar
[quote=jaybone|58955156]Misstänker att många poliser är rena sadister. Vill man leka med våld utan att bry sig så mycket om vem man slår på, samtidigt veta att man aldrig kommer åka dit. Ja då är polisyrket perfekt. Varför tycker man annars att det är så kul att slå ungjävlar med batong för en skitlön?

Antar att ni som försvarar snuten inte har samma

Vilket häkte? Vad var skäl till att polisen fick gå in i kriminalvårdens lokaler o näcka o piska på dom? Skulle aldrig fungera här nere då dom har kameror överallt. .
Citera
2016-11-09, 18:27
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=qWVXODwg_X8
Citera
2016-11-09, 19:03
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:

Ställer mig i kön av skeptiker.

Det finns såklart rötägg inom poliskåren men att någon skulle systematiskt misshandlas för att de pekat finger är lite väl svårsmält.
Citera
2016-11-09, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatskull
Ställer mig i kön av skeptiker.

Det finns såklart rötägg inom poliskåren men att någon skulle systematiskt misshandlas för att de pekat finger är lite väl svårsmält.

När historier går från ena örat till det andra blir historian helt olik sitt ursprunget.

Sluta trolla ni så kör vi ett snöbollskrig på medis vid 22
Citera
2016-11-09, 21:34
Medlem
Den gamla räven Boding i DFG har han något medfött fel? Menar inget illa nu utan frågar helt seriöst. Har vart på pubar samtidigt som honom helt utanför fotbollssammanhang och mött på honom något derby nångång Är han helt sönderpundad eller har han någon skada? Lojal sitt lag ändå så får ändå respektera honom även att han är Dif...
Citera
2016-11-09, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av genuin100
https://www.youtube.com/watch?v=qWVXODwg_X8

Hahaha videon visar hur jävla pantade och ovetande varenda jävel på flashback är. Bevis på att ingen av er är en huligan. Man ser ju tydligt hur wm INTE låter aik killarna kliva ut innan man kliver på de första 3 som är utanför. Vem är råttan i röda skor som hoppar omkring som en tjackis? Har han techno i lurarna eller är han bara allmänt cp skadad?

Kom hit till byn och hoppa omkring och den tanigaste jävla somalien som bor här plockar dig på 1 sekund.
Citera
2016-11-09, 23:01
Medlem
903456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
Hahaha videon visar hur jävla pantade och ovetande varenda jävel på flashback är. Bevis på att ingen av er är en huligan. Man ser ju tydligt hur wm INTE låter aik killarna kliva ut innan man kliver på de första 3 som är utanför. Vem är råttan i röda skor som hoppar omkring som en tjackis? Har han techno i lurarna eller är han bara allmänt cp skadad?

Kom hit till byn och hoppa omkring och den tanigaste jävla somalien som bor här plockar dig på 1 sekund.

att du är så kåt på vår värld och ändå måste trolla i tråden...
lägg dig i snön nu och soooov
Citera
2016-11-10, 11:07
Medlem
https://vid.me/g158
Citera
2016-11-10, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KH87
Den gamla räven Boding i DFG har han något medfött fel? Menar inget illa nu utan frågar helt seriöst. Har vart på pubar samtidigt som honom helt utanför fotbollssammanhang och mött på honom något derby nångång Är han helt sönderpundad eller har han någon skada? Lojal sitt lag ändå så får ändå respektera honom även att han är Dif...

Han stammar resten kommer nog av ett hårt liv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in