2016-11-09, 17:54
Medlem
Hon har en sån gäll och skränig röst att det sprakar i högtalarna när hon pratar.
Senast redigerad av License.To.Thrill 2016-11-09 kl. 18:52.
Medlem
Fan, där var det slut och hon annonserade inte sin avgång heller! Skit!!!
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Jag tycker både Trump och Hillary ser fallfärdiga ut.
Min mormor och morfar som båda är äldre än 80 år gamla har mer pondus och tryck än vad dessa dönickar har...

Trump har antagligen gått på nån form av lugnande. Xanax är ju rätt vanligt i staterna.

Kolla hur lugn han var när "pistolmannen" var på rallyt och SS slet han av scenen.
Och sen bilden när han vinner FL, helt sten cool.

Lär vara jävligt stressigt att kampanja och Xanax skriv ju ut som godis där borta.
Medlem
chessjamts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvarn123
Har hört att Hillary Clinton har gjort massa olagliga saker, någon som vet vad?

Finns en hemsida som heter Wikileaks. Spana in där vad de har om HRC. Hett tips.

OnT: Det var ett ganska bra tal. Troligen det sista vi fick se av Hillary, om inte dottern Chelsea börjar kampanja inom en snar framtid för en egen politisk karriär. Gå ut på topp.
Medlem
Jag tycker det är viktigt att uppmärksamma den politiska processen genom allt det här, oavsett sina personliga åsikter om valet. Faktumet att varken demokraterna eller republikanerna är villiga att jobba tillsammans för hela Amerikas framgång där alla får en del av kakan, det är vad jag tror att grundarna ville för landet som dom skapade.

När man håller på varken Hillary eller Donald, så missar man poängen med valet. Poängen med valet är att genom den demokratiska processen så ska folkets vilja stå först, genom att landet röstar. "Voter turnout" är det viktigaste, oavsett kandidat, oavsett vilket sidan man står på. När folket inte längre tror på den demokratiska processen, så är det enda alternativet anarki.

När ingen av parterna är villiga att kompromissa som vuxna personer, så kommer landet inte bli "great, eller "free".

Låt oss här i Sverige ta lärdom av valet, och att partierna sätter sina åsikter åt sidan så att vi uppmuntrar att fler röstar, endast då kan Sverige be bättre, oavsett åsikter, religion, eller ideologier.

United States of America.
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvarn123
Har hört att Hillary Clinton har gjort massa olagliga saker, någon som vet vad?

Stulit inredning och konst ur sin ämbetsperiod med Bill Clinton i vita huset
Godkänt olagliga drönarattacker

Bara ett par saker
Medlem
Studsbolls avatar
Klappturken Bill avslutar storstilat! Härligt att se!
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Äh, vaffan. Inget Hillary-fan men tycker hon gör ett snyggt tal faktiskt. Mkt hårda ord i tråden just nu tycker jag.

Ja, faktiskt.
Lite väl mycket hårda ord om hur hon ser ut och att hennes karriär är skit osv.

Jag menar, hon är ju trots allt rätt gammal. Och dålig karriär? Ganska mycket framgångsrikare sett till gemene man som skriver här, eller ?

Men jag är glad över att Trump vann.
Medlem
Detta är historiska bilder..
Detta är historia vi bevittnar, jag kan knappt ta in och greppa det här.
Jag har följt Mr. Trump som en stalker i över ett år nu, gått från eufori till förtvivlan och tillbaks, vissa gånger flera gånger under samma dygn, för jag har vetat hur mycket som står på spel!

Men nu har vi vunnit!
NWO är besegrat, det blev inget av, vi stod på randen till utplåning men i 11e timmen kom våran räddning i gestalten av en orange man i episk frisyr!
Finns det någon som kan bekräfta att detta verkligen händer?

MAGA!
2016-11-09, 17:55
Medlem
bax88s avatar
De var inget, "Härmed annonserar jag mitt tillbakadragande från den Amerikanska politiken"? av Killary va?
Bannlyst
Bra tal men tyvärr vet man vem hon är så blir det inte lika bra längre. Men hon kan prata iallafall!
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Jag skulle vilja se din mormor och morfar vara lika aktiv som Trump är, dvs resa mellan flera olika städer per dag och hålla tal inför tusentals personer och göra detta konstant i 1 & ½ år.

Det skulle dom inte orka. Men dom skulle inte heller vara lämpliga presidentkandidater.
Förstår du min poäng?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in