2016-11-09, 17:30
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Herregud, är detta sant? Klara hon inte ens av att gå ut fast de satt igång musiken och presenterat henne.

Detta är ju som en konsert med Guns N Roses när de pundade som mest.
Även ett inställt tal är ett tal.
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Youtube streamen laggar så in i helvete? Finns det en mer stabil någonstans?

svtplay har en feed som funkar bra.
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej. Han säger bara att de varit förberedda på detta, men att han hellre hade velat att Clinton vann.

BS att han var förberedd. Han brände ju sin bro tidigare då han gick ut och dissade Trump. Idioten fattade inte att det kanske skulle komma en dag då han i egenskap av statsminister skulle behöva bli tvungen att samarbeta med honom.

The Donald sa i sitt tal att USA kommer vara mer än öppet för att samarbeta med länder som vill samarbeta med dem. Löfven verkar göra sig fiende med USA nu utan att själv fatta det. Kul att vara enda landet som är exkluderat av USA bara för att den tomten sitter vid makten. Han är en skam för Sverige.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Heuristik
Det är uppenbart att kvinnor har blåljugit i anonyma opinionsundersökningarna (patetiskt) om vem de röstar på. Trump fick hela 53"% vita kvinnors röst.

Givetvis tål dom inte Hillary. Tänk dig att dom (vita kvinnorna) ska ha en annan kärring som överhuvud. Går bara inte.
Medlem
Herregud och denna människa var en hårsmån från att bli ledare för den fria världen.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Ryans tal var väldigt lovande. Låter inte som det finns någon risk att de tänker rösta bort Trump eller liknande utan det var mer "Trump pulled it off, nu kör vi".

Nu dags för Clintons tal.

Kysser The Don's fötter för att be om nåd, Ryan vet att han ligger pyrt till nu
2016-11-09, 17:31
Avslutad
Ja bättre stream här: http://www.svtplay.se/video/10977025/svt-nyheter-extrasandningar/svt-nyheter-extrasandningar-usa-valet
Medlem
Praisethesuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Jag delar lägenhet med en som matar sig full med Huffington Post och diverse amerikanske antitrumpkomiker.

Han är så hjärntvättad att han har sagt att han skulle hata Assange ifall denne släppte bomber som skulle kunna få Trump att vinna, för Trump är förstås galen och farlig

Så många har inget sinne alls för proportioner.

Jag vet inte om han förstod innan valet att Clinton var på reträtt och förde en förlorande kampanj, att döma av var demokraterna började kampanja.

Träffar honom till helgen igen. Ska bli kul att se vad han säger då.

Kanske kan hänvisa min rumskamrat till denne person. Hon har uttalat sig om "kränkta vita män" och "lågutbildade vita män" och hur hon blir irriterad över att hennes arbetskamrater uttrycker andra åsikter än henne om vad än det kan handla om. Hon är förvisso bara 23 - förhoppningsvis växer dessa människor upp och skaffar sig egna åsikter.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Youtube streamen laggar så in i helvete? Finns det en mer stabil någonstans?

Om du står ut med de enormt bittra analyserna i SVT så sänder de live på sin hemsida och kommer sända talet. Men som sagt....det är oerhört bittert i studion just nu i väntan på att hon skall dyka upp.
Medlem
dark horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Kan flytta detta inlägg till (FB) Hur blir Trump som USA´s president?.
Hur man flyttar vet jag inte men la in det där också om dubbletter är otillåtet får väl någon moderater radera här.
2016-11-09, 17:32
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Gratulerar dom som lyssnade på min oddsuträkning 18:50 igår, hoppas ni gjorde er en rejäl hacka! Det gjorde jag då min viktning var klockren, 6 ggr fläsket satt fint!

LÄNK

Ett av forumets stora glädjeämnen är att AussieRedMan förhoppningsvis fick sig en rejäl näsbränna och förlorade en större summa innan han gick och la sig.

/Provokatör

"PS" Det finns fortfarande spelvärde på Le Pen, men inte länge till odds mellan 3-4,32 "DS"
Lätt att vara kaxig i efterhand, hade Hillary vunnit hade du 100% hållt käften.
👎🏻
2016-11-09, 17:32
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Ryans tal var väldigt lovande. Låter inte som det finns någon risk att de tänker rösta bort Trump eller liknande utan det var mer "Trump pulled it off, nu kör vi".

Nu dags för Clintons tal.

Har du länk till det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in