2016-11-09, 17:02
Medlem
Sqrbankens avatar
I Sverige sympatiserar jag med antietablissemanget (Ja, SD). Dock stått mig helt neutral och ambivalent ang. valet på andra sidan Atlanten mest för att jag tycker en murbräcka, likt Trump, verkligen behövdes men ogillar att just Trump skulle ta den rollen.

Att han dessutom skulle vinna såg jag som inte omöjligt men väldigt osannolikt.

Detta ser jag som ett nytt kapitel i mänsklighetens historia i klass med hur världen förändrades efter 9/11. Spännande tider.

Spännande tider indeed.
Medlem
Varför står en tjej på scenen och stirrar med metal-musik i bakgrunden?
Medlem
Haha vad i helvete är det för musik? Hackat?
2016-11-09, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
På CNN sa de att hon kommer att eskorteras av Tim Kaine. Hon grejar det tydligen inte ensam. Hon lär även kungöra sin pensionering från politiken. Får hoppas att det stämmer!
Fokuset för Hillary är väl att inte hamna i fängelse nu.
2016-11-09, 17:03
Medlem
svallerbyttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
På CNN sa de att hon kommer att eskorteras av Tim Kaine. Hon grejar det tydligen inte ensam. Hon lär även kungöra sin pensionering från politiken. Får hoppas att det stämmer!

Hon kommer garanterat att annonsera sin avgång från politiken. Gäller att ta sig ut ur rampljuset nu när olika brottsutredningar kan komma ikapp henne.
2016-11-09, 17:04
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimistjollen.
Varför står en tjej på scenen och stirrar med metal-musik i bakgrunden?

Vart finns streamen och se?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vart finns streamen och se?

https://www.youtube.com/watch?v=b-B6AtuNlMY
Medlem
Stig-Britts avatar
Grejen är ju att detta bara blir värre och värre - mer och mer pinsamt och skämmigt - ju mer HRC ställer in och skjuter upp. Ska bli spännande att höra och se henne. Jag förväntar mig ett totalt vrak.
Medlem
Belavias avatar
Trumps nya dream team – män över 70
Efter att Donald Trump vunnit valet spekuleras det friskt kring vilka personer som kommer att ingå i hans stab.
För de tyngsta ministerposterna är sedan tidigare redan några namn på tapeten, enligt anonyma källor inom Trumps kampanjadministration. Alla är vita män, majoriteten över 70 år gamla.

Och väljarna är industrimän som är lågutbildade och förlorat sitt industrijobb och nu brassar hamburgare!

Den arga lågutbildade vita mannen har segrat!
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Jag skulle vilja vara en fluga på väggen när Obama tvingas lämna över nycklarna till Vita huset till Trump, med tanke på hur den då sittande presidenten drev med honom på White House Correspondents Dinner 2011: https://youtu.be/k8TwRmX6zs4?t=3m3s
Titta särskilt vid 5:20!
Skrattar bäst som skrattar sist kommer i tanken.
Det kan ha varit på plats där, medan han satt och tuggade sönder sin bettskena, som Trump bestämde sig för att han bannemig skulle bli USA:s näste president, kosta vad det kosta ville.

Undrar om Hussein Obama ångrar sitt tilltag.
Medlem
Någon stilfull avskedssorti verkar inte bli av.
2016-11-09, 17:05
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
HRC nu 30 minuter försenad.

Mer typ 8h30m försenad. Det har ju varit snack om att det här talet ska hållas ända sen imorse.
Ska vi gissa att det här är hennes sista publika framträdande i politiken?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in