2016-11-09, 17:00
Medlem
237s avatar
Men musiken ... på riktigt!? Låter som en Mel Brooks-film.
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Lars Moberg på SvT måste f-n ta priset för mest partiska och bittra rapportering och efterkommentarer. Han har suttit hela eftermiddagen idag och spridit hat och lögner om Trump. Han passade också på att angripa Dick Eriksson som bjudits in i egenskap av verserad och kunnig Trump-supporter och mer eller mindre anklagade honom för vad Trump sagt och för valförlusten för SvT.

Exempelvis påstod han rätt upp och ned att Trump sagt att han "skulle acceptera valresultatet bara om han själv vann", vilket är en direkt lögn. Vad Trump gjorde var att svara nej på en rätt arrogant fråga om han skulle acceptera valresultatet under alla omständigheter, vilket förstås vore orimligt med tanke på att såväl valfusk som omräkningar och felaktiga valmaskiner förekommit vid tidigare val. Naturligtvis ska inte en kandidat före valet avsäga sig möjligheten att ifrågasätta valresultatet om valfusk visar sig ha förekommit.

J-a idioter i svenska statsmedia som förvränger för att driva propaganda.

Tv4 sa samma sak. Men det är samma skit different names.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237
vad har ni för länk där ni hör ljud??
Denna: https://www.youtube.com/watch?v=b-B6AtuNlMY

Är kanske inte från Clintons sida?

Jaja, det är åtminstone passande.
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Lars Moberg på SvT måste f-n ta priset för mest partiska och bittra rapportering och efterkommentarer. Han har suttit hela eftermiddagen idag och spridit hat och lögner om Trump. Han passade också på att angripa Dick Eriksson som bjudits in i egenskap av verserad och kunnig Trump-supporter och mer eller mindre anklagade honom för vad Trump sagt och för valförlusten för SvT.

Exempelvis påstod han rätt upp och ned att Trump sagt att han "skulle acceptera valresultatet bara om han själv vann", vilket är en direkt lögn. Vad Trump gjorde var att svara nej på en rätt arrogant fråga om han skulle acceptera valresultatet under alla omständigheter, vilket förstås vore orimligt med tanke på att såväl valfusk som omräkningar och felaktiga valmaskiner förekommit vid tidigare val. Naturligtvis ska inte en kandidat före valet avsäga sig möjligheten att ifrågasätta valresultatet om valfusk visar sig ha förekommit.

J-a idioter i svenska statsmedia som förvränger för att driva propaganda.

Jo, hanär fan en av de sämsta kommentatorerna i hela valet, vilket inte säger lite. Han har suttit och hatat och hittat på hela jävla dagen utan att tillföra ett jäla dugg.
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
På CNN sa de att hon kommer att eskorteras av Tim Kaine. Hon grejar det tydligen inte ensam. Hon lär även kungöra sin pensionering från politiken. Får hoppas att det stämmer!
Hahaha, låt henne hålla sitt tal men sedan ser jag helst att FBI eskorterar bort henne till fängelset där hon kan sitta och ruttna. Hillaryforprison
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Förstår inte varför du fortsätter att hitta på fakta om mig som jag aldrig har sagt.
Har aldrig sagt att jag inte vill ha några invandrare.

Resten då? Du ser inga problem med det andra jag nämnde?

Och hur tänker du att vi ska ta vara på våra traditioner när invandrarna föder många gånger fler barn än svenskar? Spelar liksom ingen roll om vi stoppar invandringen helt idag. Problemet återstår och till slut är vi bara en oviktig minioritet i vårat eget land ändå.

Men det kanske inte bekymmrar dig bara för att det inte kommer ske under din livstid? Vet inte vilket land du vill lämna efter dig till dina barn, barnbarn osv. Kan ju inte vara Sverige iallafall.

Fakta är att vi måste antingen börja föda många fler svenska barn eller dra in asylbiljetten och sätta ett stort antal människor på första bästa plan hem för att våra traditioner inte ska bli en obetydlig fläck bland en härlig mix av diverse utomeuropéer.

Du verkar tänka väldigt kortsiktigt och själviskt. Du kan inte tänka i perioder av 20-30 år.
Testa 100-200 år istället.

Så din röst vart fjärde år kommer inte bevara våra traditioner.

Tycker du är aningen naiv och inte vill inse vissa problem då dessa kanske kommer kräva lösningar som du inte är helt bekväm med. Vissa tycker ju det är radikalt att förespråka repatriering av liten störe skala.

Sen undrar jag också varför du är så nedvärderande bara för att vi inte delar åsikter.
Känner du dig attackerad eller vad handlar det om? Det behöver du inte göra, jag gillar bara att diskutera och få höra andras synvinklar på saker som jag upplever som problem.

Man kanske lär sig något.
Om inte annat så får man en viss förståelse hur andra människor resonerar kring saker och ting.

Du är ju oberoende. Vad är det vi argumenterar om egentligen?! Det enda jag gjorde var att förklara vad många av oss SDare tycker. Vi tycker olika. Jag röstar SD och du på ingenting? Jag vet inte ens var du står.

Ska du starta eget parti? Du tar bara min tid just nu. Jag är osäker på vad du egentligen vill.

Skrapa fram ett eget partiprogram så kan vi diskutera det i en annan tråd, för vi är offtopic nu.
Medlem
Stig-Britts avatar
HRC nu 30 minuter försenad.
2016-11-09, 17:01
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Hon mår tydligen så FRUKTANSVÄRT dåligt att hon inte orkar hålla talet:

http://www.standard.co.uk/news/world/hillary-clinton-had-concession-speech-ready-but-was-too-upset-to-give-it-a3390981.html

Tur att hon inte blev POTUS och ska trycka eller inte trycka på röda knappen då.

Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Att Mr. Trump vann det här är STORT!

Men kanske lika stort är den vind som detta blåser i ' The Movement's segel!
Gå in på alt-media nu, seger, seger och åter segrar överallt! vi vinner kamrater, vi vinner!

Att genomdriva den genomvidriga PK-agenda som de drivit de senaste 50åren tar just det, minst 50år att genomdriva, de har använt entrism, konspirationer, våld, manipulation, lögner, ja allt man kan tänka sig för att med små små steg gå mot mer PK, mer förtryck, men de har förlorat, de har verkligen förlorat den här gången!
Och de kommer inte kunna rasera denna seger så lätt! deras agenda är bara möjlig att genomföra genom lögner och mörkläggning och små små steg åt gången!

VI VANN!!!!!!!!

Så är det. Jag vet inte om man bäst benämner detta som början på slutet för PK eller slutet på början för motståndsrörelsen.

Jag vidhåller, det här är nog bland det största jag upplevt utanför familjen.

Citat:
Jag skulle vilja vara en fluga på väggen när Obama tvingas lämna över nycklarna till Vita huset till Trump, med tanke på hur den då sittande presidenten drev med honom på White House Correspondents Dinner 2011: https://youtu.be/k8TwRmX6zs4?t=3m3s
Titta särskilt vid 5:20!

Skrattar bäst som skrattar sist kommer i tanken.
2016-11-09, 17:01
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popparen
roligt med en ignorant sociopat på världens mäktigaste maktposition. det är ju framförallt ett bevis på vilket skick världen befinner sig för tillfället när människor har överseende med hans personlighet och syn på saker. förhoppningsvis tar det inte lång tid innan folk börjar ångra sig när dom inser vem dom har röstat fram och vilka konsekvenser det kommer få.

jag undrar hur många vita unga män det är som har röstat fram honom för att dom tycker han är ett roligt troll. vilken tid vi lever i!

Är det jobbigt och tungt nu? Behöver du en kram?
2016-11-09, 17:02
Medlem
Lars Moberg i SVT har varit horribel. När han snackar utrikespolitik vägrar han ta upp Libyen och Syrien som är Hillary förtjänst. Trump är emot att stödja Terroristerna i Syrien och angripa fler länder.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
HRC nu 30 minuter försenad.

Hon hade något viktigare att göra idag
Bannlyst
Citat:
På CNN sa de att hon kommer att eskorteras av Tim Kaine. Hon grejar det tydligen inte ensam. Hon lär även kungöra sin pensionering från politiken. Får hoppas att det stämmer!

Det lär stämma! Vad skall hon göra nu liksom? Det finns inget mer för henne att göra, Hon har kommit till vägs ände nu. Hon nådde näääästan ända fram men föll. Nu är hon nästan 70 år med mycket dålig hälsa (troligtvis).

Klart hon lägger ned. Hon lär ju inte vara så sugen på att bli guvernör eller så nu längre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in