Hjärtskärande att se Hillary Clinton, med 120.000 fler röster, genom proteströstande besegras av amerikanske historiens mest impopuläre presidentkandidat. Det blir fyra tuffa förlorade år för USA och världen. Oavsett vilket blir det en spännande tid, det kan säkert alla hålla med om.
Hjärtskärande?
USA köpte sig just 4 år av stabilitet. Killar hade inneburit dödskyssen för landet.
Asså ska jag vara ärlig så trodde jah verkligen det var något fel på alla ni som trodde att DT skulle vinna. Trodde ni alla var klappmongon rakt igenom när ni envisades med att DT skulle vinna. Så fel man kunde ha O.o
Grattis alla DT anhängare, nu väntar 4 hemska år för oss andra
Asså ska jag vara ärlig så trodde jah verkligen det var något fel på alla ni som trodde att DT skulle vinna. Trodde ni alla var klappmongon rakt igenom när ni envisades med att DT skulle vinna. Så fel man kunde ha O.o
Det är ju nu vi kan slappna av. Många Svenskar som hänger i Florida med sina familjer. Varmt välkommen in i värmen och njut av 4 underhållande år.