Tack som fasen alla ni på flashback som höll valvakan till ett bra engagemang med mycket info, jag bläddrade er hela natten efter en förhållandevis lugn natt på mitt håll, jag hade tyvärr inte tillgång till dator så jag kunde inte så hur fåntrattarna i media sket på sig men era reaktioner var priceless

så jävla bra ni är!
Tragiskt dock att se hur västvärldens etablissemang tar saker ut kontext och formar det efter deras egen identitet och förväntning över vad som är
rätt. "DONALD TRUMP ÄR RAsIST OCH SEXISTISK Å HATA BÖGARNA" eh ja det är därför transor bögar lebbar melanin-rika unga gamla fattiga rika bleka orangea individer enats under honom och hans retorik.
Att dom fina och priviligerade vill ha parallella samhällen har väl stått ganska klart, ingen av dessa individer har någonsin vuxit upp i en ort med pundare alkisar tjuvar horor kriminella, dom är ett gäng självgoda kålsupare som tror dom vet och är bättre än alla andra. Att Trump vill "utvisa invandrare" sägs det ofta men i själva verket handlar det om ett system fel där löner dumpas och kriminalitet frodas, det är FAKTA att dessa inte är "invandrare" utan "illegala invandrare", lägger ingen värdering i deras tidigare position men så är det sakligt. 11 miljoner människor förtjänar ett bättre system när dom hamnat i en situation som gör dom illegala, Donald Trump vill ta kontrollen över gränsen och det är fullt logiskt.
Det är också logiskt att Apple borde tillverka sina mobiler i USA och inte i Kina, men dessa tillverkas i Kina eftersom skatten på arbete är lägre.
Västvärldens minoritets etablissemang har gjort sig till åtlöje, att kalla detta "bradley effect" när det i själva verkat har varit till att opinionsbilda med GRUPPTRYCK med opinionsundersökningar, står glasklart när allt kommer omkring. Att valet försöktes riggas till Demokraternas fördel, är utan tvivel(!) klart, förutsatt att du inte är korkad fjant i ett etablissemang som blundat för alternativ media såsom Project Veritas och sakinformationskällor såsom Wikileaks, punkt slut
.
Att kalla Trump "sexistisk" när Madonna erbjuder avsugningar till dem som röstar på Hillary blir ju lite patetiskt. Hur en artistelit så självupptagna kan få någon som helst konstärlig respekt förstår jag inte, men visst, vi vet ju att branschen talar
https://torrentfreak.com/copyright-industries-back-hillary-clintons-presidential-campaign-161106/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter talanglösa popstjärnor är ju fullt uppe i sitt eget ego och har egentligen aldrig observerat mer än vad deras kompisar i dagspressen säger....
Sen att snacka som att HBTQ-rörelsen skulle vara en av Donalds hatobjekt
http://regated.com/2016/10/hillary-clinton-gay-marriage/ det är så fåniga anklagelser att ingen utav oss i majoriteten på internet, ens skulle få för oss att tro något annat när VI HAR LÄST SAKLIG INFORMATION.
Wikileaks och Julian Assange har blivit totalt ignorerad i massmedia, jag önskar och hoppas att President Trump ser till att Julian blir en fri man och kan träffa sin son och se solen efter alla dessa år fångenskap UTAN RÄTTSLIG GRUND, tack alla ni Goda Svenska Feminister för att ni alltid hållt keften om hans situation, ni är orsaken till att han i lugn och ro fick sänka Demokraterna.
Det är en skam för Sverige hur Sveriges självgoda Elit suttit i deras priviligerade tillvaro och kutat runt med tunnelseende för att nu upptäcka ljuset av ensamheten från mörkret av sin identitet, det är dags att dessa pappskallar börjar förstå att Internet och opinionen skiter ganska mycke i era agendasättande manifestationer och förväntningar, det är inte ni som bestämmer över allt och alla.
Fantastiskt att Donald Trump lyckades vinna

jag visste att han definitivt hade klar majoritet men jag trodde verkligen att röstningen skulle manipuleras elektroniskt....jag hade fel om det.
Troligtvis så kommer den kommande avsatta eliten försöka sänka petrodollarn så det liknar en kollaps och skylla på Donald Trump, Svenska politiker kommer rida på populistvågen och hoppas att Sverige, som har en opinion för Donald Trump(källa Opinion Live), ska haka på NATO-tåget tills en president som ser till deras geopolitiska intressen kan hamna i presidentposition igen.
Det blir en intressan tid framöver där agendasättande journalister kommer fortsätta försöka manipulera opinion till sin fördel utan utdelning.
https://www.youtube.com/watch?v=8fvTxv46ano