2016-11-09, 15:30
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vedhuggare
Jag har stort hopp om att Trump lägger om USA:s utrikespolitik. Yrkespolitiker säger vad som passar, men Trump säger vad han tycker och det får han stryk för.

En kristen tänkare säger att Herren ingriper i sista stund sin vana trogen och detta anser jag vara sista stund. Vi har en farlig kris, som många inte är medvetna om.

Enligt en kristen profetia från 2011 kommer Trump att göra USA stort igen. Det var långt innan han sökte presidentposten.

Jag kollade upp din sig och gladdes. Inte för att jag är kommunist, utan för att den sången ringde i mina öron under kalla kriget och för att jag önskar Ryssland väl.

Håller med dig, och tackar.
Jag är inte kommunist heller Låten du hörde var inte den Gamla kommunistiska texten, dock samma melodi eller hur man säger, det är dagens text i den som är Rysslands Nationalsång.

Från det ena till det andra har Clinton uttalat sig än efter hennes förlust ?
2016-11-09, 15:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WrynolfBent
Kanske Chelsea Clinton kan föra det korrupta familjearvet vidare?

Ingen kommer tåla hennes nuna. En bekant som är lärare sa runt 2007 att om Clinton när hon än ställer upp och blir presidentkandidat, att hon aldrig någonsin kommer bli president för Clinton-släktet är så hatat och det stämde. Tror hon aldrig mer ställer upp. Det tåls inte att tänka på oralsex-scenerna "in the oval office". Det var för mycket helt enkelt.
2016-11-09, 15:32
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Håller med dig.
Jag är inte kommunist heller Låten du hörde var inte den Gamla kommunistiska texten, dock samma melodi eller hur man säger, det är dagens text i den som är Rysslands Nationalsång.

Från det ena till det andra har Clinton uttalat sig än efter hennes förlust ?

Nej har inte hört något, hon är nog bra bitter just nu, det skulle ju vara så enkelt för henne
Medlem
Jag tycker också att vi kan förpassa alla opinionsundersökningar till historieböckerna. Helt otroligt vad fel de har haft. Sen får vi inte glömma allas våran favoritsajt fivethirtyeight, först gav de Trump 5% i primärvalen och sedan räknade de ut honom även i general election. Haha Nate kan inte känna sig så nöjd idag.
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Vad jag har förstått,så är det först till 270 som gäller och efter de är valet avslutat.
Men vad uselt, vari ligger logiken där? Tycker alla kort ska läggas fram så alla får granska varje stat....
Medlem
morrhuggs avatar
Jag: Såå.. följde du det Amerikanska valet?
Kvinnlig taxichaufför: Ja. Herregud, jag kan inte förstå att Amerikanerna är så dumma att de valde honom. Men de får skylla sig själva. De kommer märka av det om 6 månader.
J: Mmm. Vet inte riktigt om jag håller med där. Jag tror att det bara var en taktik han använde sig av i början av valet, för att slå ut sina motståndare.
KT: Jaha?
J: Media snappade upp på det och sedan var det allt man fick höra om.
KT: Men han har ju inget politiskt i ryggen. Inga planer.
J: Vad media har sagt, nej. Jag gick tillbaka i tiden och kollade in intervjuer med honom från 80-tal och så. Han är inte alls så extremt korkad och vanvettig som han framställs i media.
KT: Jo.. jag gillade honom då också faktiskt.
J: Mmm.. han har planer, han har gått ut med några småbitar av dem med. Men hans budskap har inte gått ut något. Det har mest handlat om att han är rasist och "grab her by the pussy" och annat trams.
KT: ... jo.. kanske är så.
J: Men det är ju som du säger. Om 6 månader eller så, så får vi se.
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det skulle man kunna säga. Hur kan ni andra inte "se" att hon kommer vinna? Aja, det kanske bara är att min intuition/instinkter är bättre än de flestas.

Hur gick det med din instinkt där Saida? Lite ödmjukhet nästa gång kanske?
Medlem
Michigan är 99% räknat. Dessa counties är kvar.

Chippewa, Benzie, Osceola, Gladwin, Wayne (Detroit), Washtenaw (Ann Arbor). Trump leder de fyra första stort, Clinton de två sista. Sammanlagt skiljer ca 16,000 röster till Trumps fördel.

Vinner Trump Michigan så är det en landslide.
2016-11-09, 15:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HoochLemon
Hon har nog fått en till stroke.

Säkerligen. Lite som slutscenen på Twin peaks när Cooper slår in sitt huvud i badrums-spegeln.
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Det är min intuition också. Hillary kommer med all sannolikhet att vinna valet.

Vill du ha en kram?
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Painted-Bird
Det är det som jag gillar med Trump, han är den första åt det liberala hållet eller vad man ska säga som inte drar upp gud. För mig som liberal så är det ett steg i rätt riktning.

Har inget emot det heller, men väldigt ovanligt i Amerika att inte köra det där god bless America i dessa sammanhang.
Bannlyst
En äldre kvinna som röstade på Hillary rapporterade till TV4 att trump supportar skrek att de skulla kasta ut en kinesisk unge från USA.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in