2016-11-08, 19:27
Medlem
NirvanAs avatar
Varför kör de med röstmaskiner istället för lappar som läses och registreras manuellt?
2016-11-08, 19:27
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Det kommer inte komma någon Bradly effekt, det är bara ett halmstrå för Trump-anhängarna att gripa efter.

Diverse Hillary supporters och politiskt korrekta människor har oftast inte förmågan att sätta sig in i vad Bradley-effekten innebär, de är för enkelspåriga helt enkelt. Pga detta ser vi mycket märkliga analyser från sk experter.
2016-11-08, 19:28
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Du fick det att låta som fakta med din "Hur kan ni inte fatta det är så här det är??" (fritt citerat)

Det skulle man kunna säga. Hur kan ni andra inte "se" att hon kommer vinna? Aja, det kanske bara är att min intuition/instinkter är bättre än de flestas.
2016-11-08, 19:28
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Min intuition. Hon kommer garanterat att vinna. Har inget med arrogans att göra.

Det är min intuition också. Hillary kommer med all sannolikhet att vinna valet.
2016-11-08, 19:29
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Talar vi om samma man? Mannen som förolämpat svarta, mexikaner och muslimer? Mannen som yttrat sig att han skulle bygga en mur mellan mexiko och USA? Om det här inte är att separera folk så vet jag vet jag inte vad det är för fel på dig.

Svarta, mexikaner och muslimer förolämpar amerikaner varje dag, och förespråkar betydligt striktare invandringspolitik i sina respektive världsdelar än vad Trump gör i sin.

Gränser finns där av en anledning.
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför kör de med röstmaskiner istället för lappar som läses och registreras manuellt?

För att de är lata och naiva.
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=wXZpq2l8wCw

Daybreak Poll Humiliates Itself by Showing Black Vote Really Was Higher
2016-11-08, 19:30
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det som de även om Brexit, de förlorade men sen under morgontimmarna stod det klart att Brexit vann.

Så, utgången om Brexit gör alltså att Trump vinner. Logik för vansinniga?
Medlem
Verkar som Clinton klarar av Florida och ser ut som att hon investerat enorma pengar där.
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Utdrag ur texten. Bedömer bernad_law att det är substanslösa spekulationer om valfusk så radera i så fall mitt inlägg. Jag bedömer det som ett tydligt exempel.

Nej, detta är MOTSATSEN till "grundlösa spekulationer", det är en seriöst skriven text. Att bara säga "valfusk" och hänvisa till random youtube-klipp är dock ett klockrent exempel på avd som är förbjudet. /Mod
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Talar vi om samma man? Mannen som förolämpat svarta, mexikaner och muslimer? Mannen som yttrat sig att han skulle bygga en mur mellan mexiko och USA? Om det här inte är att separera folk så vet jag vet jag inte vad det är för fel på dig.

Han har förolämpat illegala invandare och inga andra.

Det du och dina kompisar undviker att rapportera är att även Mexiko vill ha en mur. Mexiko drabbas av vapensmuggling från USA och USA av drogsmuggling från Mexiko.

Märkligt det aldrig blir några headlines...
2016-11-08, 19:31
Medlem
Havremopedens avatar
PINELLAS COUNTY, FL:

2012: Obama: +26,000 votes
2016: Republicans: +10,000 votes

https://twitter.com/mitchellvii/status/796057002128637952

Ser bra ut, HEJA REPS, HEJA TRUMP!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto