Citat:
Ja, vad ska jag säga? Jag FINNER INGA ORD!!! Dock är jag oerhört lättad över att banditen Clinton inte vann! Jag har smålett för mig själv hela morgonen när jag tittat på nyhetsflödet på mina sociala medier och läst statusuppdateringarna från de rabiata Hillary-supportrar som engagerat sig som om deras liv hängde på det, hur de "champagnepartyn" de anordnat för att fira Hillary nu helt kommit av sig, hur deras hopp och adrenalin utbytts i panik, förtvivlan, och gråt!
Hur hipstermännen rycker förtvivlat i sina vidriga södermalmsskägg och feminazisterna tar av sig "Buddy Holly-brillorna" och bölar i sina "pantsuits". Hur de skriker om "det facististiska/rasistiska patriarkatets glastak" och hur "Hitler" återuppstått! och att de inte längre har några ord kvar. Tsk tsk tsk, surt sa räven! Men hoppas de talar sanning då de säger att de inte längre har några ord kvar så kanske de äntligen håller käften! 
Jag undrar hur det gick på Demokraternas fest vid Hard Rock Café i Stockholm?
(https://www.facebook.com/events/1792888354264394)Hade nästan varit värt att vara där och komma in där på slutet vid 05-tiden bara för att se sordin på stämningen!
Men hursomhelst, jag är inte den som är den, jag har ingen barnslig prestige att klamra mig fast vid, och har jag begått ett misstag så är jag den förste att erkänna det och jag erkänner (och denna gång med glädje!) att jag att fel om Trump och du hade rätt hela tiden! Jag ber om ursäkt för att jag vacklade i tron och lät mig förbittras över den makt jag trodde etablissemanget hade!
Senast redigerad av scrollock 2016-11-09 kl. 15:13.
Senast redigerad av scrollock 2016-11-09 kl. 15:13.