Citat:
Ursprungligen postat av
Sandmussla
Tja, Trump har faktiskt hetsat upp en massa människor nu. Målgruppen som blivit mest upphetsad har inte direkt gjort sig kända för att vara några "HBTQ+ kompisar", och nu när Trump är president får väl denna målgrupp "mer makt". Inte bokstavligt talat då alltså.
Det är inte garanterat, vad jag känner till just nu, att HBTQ+ personer skulle få det värre, men det går ju att filosofera om hur stora hatvågorna kommer bli, om de blir större än innan eller ej.
Du har missförstått alltihop. Det är Trumparna som vill ha demokrati, yttrandefrihet och tolerans. De är trötta på korruption, fiffel och lögner. Det är inte red necks i skogen som MSM vill få det till. De är de goda och de flesta är välbergade. Det är även många svarta och HBTQs som gett Trump en röst. Killary samarbetar döremot med regimer som kastar bögar från hustak.
HBTQare och svarta kommer förmodligen det bättre. Med tanke på att Obama gjorde klyftorna större och försämrade fattiga svartas situation så har jag svårt att tänka mig att det skulle bli värre med Trump.
De hetsiga är bara alla får som köpt all propaganda. Ge det lite tid så tror jag vi kommer få se en förbättring av USA på många områden ganska snart.
Trump är heller ingen krigsgalning som folk blivit ilurade. Tvärt om. Han har sagt att USA borde dra sig ur på många platser och var stark motståndare till både Irak-och Libyenkriget. Han är dessutom vän med Ryssland, vilket både vi och Amerika borde vara tacksamma över.