Citat:
Ursprungligen postat av
halvfestligt
Varför tror så många här på flb att det kommer bli nån större jävla skillnad med Trump? Kan ni inte skilja på valfläsk och verklighet? "PK-feministerna på Södermalm gråter" - jaha, och??? Who cares liksom. Ni tror väl inte Trump kan genomföra allt han har lovat? Nä, precis lika lite som alla andra demokratiskt valda politiker. Och då räknar jag inte in Putin bland dessa - jag skrev ju demokratiskt valda...
Skål.
Alla har sin rätt att skriva inlägg förstås, men när en person skriver som om den vet något när den i själva verkat är totalt inkompetent blir jag en aning irriterad. Men så brukar det ju vara. De mest ointelligenta och okunniga skäller högst, och du verkar vara en av dem. Din bild av det hela är liksom inte din egen. Den är skapad och påverkad av andras åsikter och propaganda. Om Trump kommer genomföra allt han har lovat är svårt att svara på idag, men genomför han ett av dessa löften är han bättre än alla andra. Eller vad fan säger jag, gör han ingenting är han bättre än alla andra. De har ju bara förstört.
Nu är han dock en man för och av folket och kommer att förändra mycket. Detta kommer bli en katalysator för förändring i stora delar av världen. Globalisterna kommer göra allt i sin makt för att sätta stopp för detta, men fler och fler kommer att vakna upp och se verkligheten för vad den är. Terroristattacker och krigsprovokationer är att vänta, men håller folket ihop finns det ingen som helst elit som kan krossa utvecklingen. ¨
SKÅL!