Citat:
Ursprungligen postat av
redlineoffside
Ljugmedia är inte på SDs sida kanske du har märkt?! Jag röstar SD, och vill således inte ha ett samhälle NMR vill ha. Folk tycker olika. Kallas demokrati. Acceptera det eller gå och lägga dig.
Sen är min personliga åsikt att du kan ta ditt under-en-procent-parti och lägga dig. Tillsammans med dina svagsinnade likar, för era röster kommer nämligen gå rätt i dass.
En vacker dag kommer du inse att det är såna som du som är problemet.
Men visst, fortsätt du rösta SD vart fjärde år.
Gulla du med era höjda flyktingkvoter, NATO värdlandsavtal, EU-medlemskap och TTIP.
Du inser inte ens att SD inte kommer göra någon. Förutom att flyktinginvasionen går långsammare.
Samma resultat bara att det tar längre tid.
Och sen har du ju globalistintressena jag nämnde ovan också.
Du hyllar en Trump vinst men din partiledare anser han vara "the lesser of two evils", tycker hans retorik mot muslimer är så grov att ingen annan politiker i EU är så hård.
Du är glad att Trump vann mot Clinton för att hon är ond men inser inte att SD drivs av exakt samma krafter. Globalism.
Du stöder en partiledare så ojade sig över att USA ville stänga in sig och fokusera på sitt eget land, du stöder en partiledare som tycker det är oroande att USA inte vill stå för hela kostnaden för NATO försvaret i Baltikum.
Du är lurad och inser det inte ens själv. Du stödjer ett parti som ständigt anpassar sin retorik och sin politik för att bli accepterad av etablissemanget väljarna har röstat in partiet för att bekämpa.
Du röstar på ett parti som allierar sig med vänsterextrema EXPO (fienden) för att kartlägga sina egna partikamrater.
Och du anklagar mig för att vara involverad med NMR. Sorry men du har helt fel.
Jag är partilös då SD är har blivit ett cuck-parti som aldrig kommer kunna få samhället på rätt bana.
Det enda jag försöker göra är att få folk att sluta upp tillsammans, oavsett ideologi, för att göra något annat än att lägga en lapp i en låda vart fjärde år - något som kanske kan öppna ögonen på folk om uppslutningen blir tillräckligt stor. Att demostrera mot flyktinginvasionen torde ligga i alla SDares intressen men du spottar istället på en organisation som iallafall försöker visa folk att det finns ett motstånd samhällsutvecklingen.
Jag kommer aldrig förstå hur såna som du tänker (eller inte tänker?). Tror du på riktigt att du är anti-establishment och gör skillnad på riktigt med din röst på SD? Wake up call: You dont.
Men ja, att demosterar kanske inte passar SDare. Man vill ju inte obsturera