2016-11-09, 11:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av D3adMau5
Putin är redo att samarbeta med Trump och återställa Rysslands relationer med USA. Mycket bra.

Fyfan vad gött, tror nog den större delen av den informerade världen drar ett lättnadens suck över valresultatet. Hoppas Trump lever upp till sina ord och inte faller i spår med kyckling-falkarna.
2016-11-09, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Problemet är väl om USA ger eftergifter till Ryssland? Inte lägger sig i vad ryssen gör i Östersjöområdet. Tar tillbaka sanktionera som finns efter krim invasionen t ex? Förstår om Putin jublar, hans väg till ett stor Ryssland blev nog lite enklare
Det är bara bra. Putin är anti-globalist, så det som stärker Ryssland gör globalisterna (i Sverige och EU rent allmänt) svagare. Ryssland är inte fienden. Låt inte PK-maffian indoktrinera dig! Allt som gör EU svagare är bra för RIKTIGA SVENSKAR.
2016-11-09, 12:00
Medlem
Rockstarkids avatar
"Isis are shitting their pants, so are 50% of america and 100% of mexico"
2016-11-09, 12:01
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermopsen

Har suttit uppe hela natten, o blev mycket nöjd med resultatet! Men man vågar ju inte säga att man håller på Trump! 95% av mina vänner på Facebook är ju helt chockade typ...

Jag delar lägenhet med en som matar sig full med Huffington Post och diverse amerikanske antitrumpkomiker.

Han är så hjärntvättad att han har sagt att han skulle hata Assange ifall denne släppte bomber som skulle kunna få Trump att vinna, för Trump är förstås galen och farlig

Så många har inget sinne alls för proportioner.

Jag vet inte om han förstod innan valet att Clinton var på reträtt och förde en förlorande kampanj, att döma av var demokraterna började kampanja.

Träffar honom till helgen igen. Ska bli kul att se vad han säger då.
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshToDeath
Förhoppningsvis blir det mindre skäggbarn över hela europa nu.

NYA FIRST LADY!! http://i.imgur.com/SYdzJ3P.jpg
Yaaaaaaas skönheten från Slovenien! Mycket annorlunda first lady!

I alla fall så hoppas jag att både Trump o Clinton har ett possee av säkerhetsvakter och bodyguards. Det vore inte kul om något hemskt hände i detta skede.
Medlem
Cameltotems avatar
Tror ni han bygger en mur och slänger Hillary i fängelse.

Tror det är 5% att något av det händer.
Medlem
Måste vara surt för Hillary, hon som gjorde allt rätt, hade alla polls med sig.

Man skulle kunna göra riktigt långa inlägg där man citerar alla som varit bombsäkra på en Hillaryvinst.
Alltid lika kul när de bombsäkra har fel.

Grattis alla som trodde på Trump. Jag trodde ni hade fel.

Mest minnesvärda från inatt var stunden när CNN reportern började stamma lite och han experten började lite lätt skaka på rösten... "he is up 100 000 votes in florida but she will catch up, right"... då började man ana. Sen så fortsatte han rita och peka... medan det aldrig skedde någon återhämtning...
Senast redigerad av grelin1999 2016-11-09 kl. 12:18.
2016-11-09, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoochLemon
Det är bara bra. Putin är anti-globalist, så det som stärker Ryssland gör globalisterna (i Sverige och EU rent allmänt) svagare. Ryssland är inte fienden. Låt inte PK-maffian indoktrinera dig! Allt som gör EU svagare är bra för RIKTIGA SVENSKAR.

Min flickvän är finska, hade tänkt flytta dit snart. Vill inte bli ryss....
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Varför skulle hon göra det?

Hon hade fått posten som POTUS tilldelad av globalisterna och nu kommer de där irriterande väljarna och fuckar det för henne. Varför skulle hon nedlåta sig till deras nivå genom att kommentera deras val?

Ja, alltså, det är brukligt att man gör så. Anmärkningsvärt att bara försvinna spårlöst.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Ljugmedia är inte på SDs sida kanske du har märkt?! Jag röstar SD, och vill således inte ha ett samhälle NMR vill ha. Folk tycker olika. Kallas demokrati. Acceptera det eller gå och lägga dig.

Sen är min personliga åsikt att du kan ta ditt under-en-procent-parti och lägga dig. Tillsammans med dina svagsinnade likar, för era röster kommer nämligen gå rätt i dass.

En vacker dag kommer du inse att det är såna som du som är problemet.

Men visst, fortsätt du rösta SD vart fjärde år.

Gulla du med era höjda flyktingkvoter, NATO värdlandsavtal, EU-medlemskap och TTIP.

Du inser inte ens att SD inte kommer göra någon. Förutom att flyktinginvasionen går långsammare.
Samma resultat bara att det tar längre tid.

Och sen har du ju globalistintressena jag nämnde ovan också.

Du hyllar en Trump vinst men din partiledare anser han vara "the lesser of two evils", tycker hans retorik mot muslimer är så grov att ingen annan politiker i EU är så hård.

Du är glad att Trump vann mot Clinton för att hon är ond men inser inte att SD drivs av exakt samma krafter. Globalism.

Du stöder en partiledare så ojade sig över att USA ville stänga in sig och fokusera på sitt eget land, du stöder en partiledare som tycker det är oroande att USA inte vill stå för hela kostnaden för NATO försvaret i Baltikum.

Du är lurad och inser det inte ens själv. Du stödjer ett parti som ständigt anpassar sin retorik och sin politik för att bli accepterad av etablissemanget väljarna har röstat in partiet för att bekämpa.

Du röstar på ett parti som allierar sig med vänsterextrema EXPO (fienden) för att kartlägga sina egna partikamrater.

Och du anklagar mig för att vara involverad med NMR. Sorry men du har helt fel.

Jag är partilös då SD är har blivit ett cuck-parti som aldrig kommer kunna få samhället på rätt bana.

Det enda jag försöker göra är att få folk att sluta upp tillsammans, oavsett ideologi, för att göra något annat än att lägga en lapp i en låda vart fjärde år - något som kanske kan öppna ögonen på folk om uppslutningen blir tillräckligt stor. Att demostrera mot flyktinginvasionen torde ligga i alla SDares intressen men du spottar istället på en organisation som iallafall försöker visa folk att det finns ett motstånd samhällsutvecklingen.

Jag kommer aldrig förstå hur såna som du tänker (eller inte tänker?). Tror du på riktigt att du är anti-establishment och gör skillnad på riktigt med din röst på SD? Wake up call: You dont.

Men ja, att demosterar kanske inte passar SDare. Man vill ju inte obsturera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Du kan kallt räkna med att papperstuggarna går varma i Washington just nu...
Då skulle de ju dessutom behöva skjuta alla människor som varit delaktiga i att utföra sagda påstådda handlingar och det lär inte hända. OM det finns några oegentligheter och Trump vill få fram dem så kommer det att gå, med lätthet. Myndigheter och organ i USA spionerar ju i praktiken på varandra också.
Alla konspirationsteoretiker kommer dock att hitta nya ursäkter eller anklaga Trump för att vara "köpt" om det inte dyker upp något som stärker deras världsbild.
2016-11-09, 12:03
Medlem
blackms avatar
Har jag förstått det rätt att Trump vill ta bort USA's nationella skuld genom att göra sig av med allt som USA är byggt på? (Olja, droger, invandring och Wall Street)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in