2016-11-09, 11:37
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Putin uttalar sig om USa Valet just nu, Borde ha koll på det, men vad är det för Negrer han ställt upp där ?
Han har handplockat dem från slummen i Moskva för att uppfylla PK-kvoten (Skämtar)
2016-11-09, 11:37
Medlem
shaktas avatar
Nu står hela PK etablissemanget i en snöstorm nakna och undrar varför det är kallt.

Bästa av allt, senaten är Republikanskt vilket innebär att han kommer ha stor chans få igenom det mesta.
2016-11-09, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Han har handplockat dem från slummen i Moskva för att uppfylla PK-kvoten (Skämtar)

Länk tyyy
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y
Skrev fel, Mod får gärna ta bort.
Medan låginkomsttagare och socialfall lockas till Clinton
Medlem
USAs nya first lady : http://i.imgur.com/SYdzJ3P.jpg
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y
Skrev fel, Mod får gärna ta bort.
Jadu, det var inget bra inlägg det där du. Insåg du att du hade fel?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Racquel.Darrian
Jag är varken förvånad eller orolig över att Donald Trump blev vald som de Förenta Staternas nästa president. När alla "experter" och "tyckare" unisont hyllar Hillary Clinton, samt när "alla opinionsundersökningar tyder på att Hillary Clinton kommer vinna". Ja, då är det dags att börja fundera på att de kommer bli raka motsatsen. Vi såg det vid Brexit-omröstningen, och vi har sett det i Sverige tidigare inför riksdagsval et cetera.

Det är nästan pinsamt att läsa hur människor nu ligger i fosterställning och gråter efter att det amerikanska folket sagt sitt. Det är undergång hit och dit, kärnvapenkrig och hetsjakt på homosexuella och andra minoriteter. Hur är det möjligt att vara så oerhört inskränkt? Hur är det möjligt att leva i den villfarelsen att USA nu kommer bli det nya Tredje Riket(ja, jag har läst människor som på allvar tror det)?

Jag är ingen anhängare till vare sig Trump eller Clinton och jag tror definitivt inte att "Hillary Clinton hade varit en sååååå mycket bättre president för hon bryr sig om människor".

Jo, Hillary hade varit ett bättre val. Hon kan åtminstone ta människor och är folklig till skillnad från Trump som gör bort sig gång efter annan med plumpa uttalande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buuurp
Ännu ett användande av "jag vet sanningen för jag har läst på avpixlat"-retoriken...

Fast det han säger är ju sant? Så jag förstår inte vad du svamlar om..?
2016-11-09, 11:39
Medlem
cerealtubemans avatar
Greider talar om att svenska politiker måste ta tag i integrationen så vi inte ser samma utveckling Om politikerna lyssnat på väljare och sett utvecklingen istället för att gömma sig i sina vita reservat har folkrörelsen vi ser nu aldrig fått eld. Kanske inte ska ta in 162000 när det varken finns bostäder och jobb, kanske vi inte ska tillåta pojkar och män att kasta sten på polisen, bränna bilar, hindra ambulans och brandbilar att ta sig fram utan konsekvenser Inte tillåta hedersförtryck, sexuella trakasserier och våldtäkter att växa.
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atomist
Dessvärre tror jag inte det kommer hända, det har gråtits om att det blev fel president..

Folket valde och de valde fel enligt vissa, vi kommer nog snarare se inskränkningar i demokratin.
I sverige har regeringen redan börjat med att presentera ett nytt mediastöd som går ut på att utesluta redaktioner på högerkanten. Begreppet "allas lika värde" är godtyckligt och kommer endast användas för att styra mediastöd till vänsterkanten.

Att en förändring kommer tvivlar jag på, snarare kommer partier att förbjudas..

Jag kan bara gratulera Trump! Vilken vinnare!

Hillary "Cunt" Clinton kan dra åt helvete..

Håller med dej, samma gäller Lögnen...han kan flyga och fara tillsammans med "Cunten"
Medlem
xmzs avatar
SR i morse intervjuade någon represantant för en opinionsmätning om hur det kunde visa så fel.
Svaret var "Vi har utelämnat en gruppering i våra undersökningar, som visade sig vara fler än vi trodde".

Hade de tagit med de vita männen i sina undersökningar hade inte naiva fåntrattar frågat sig hur det kunde bli en sådan "skräll".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
... Bästa av allt, senaten är Republikanskt vilket innebär att han kommer ha stor chans få igenom det mesta.
Republikanerna är ytterst splittrade. Marco Rubio valdes som senator av Florida. Han nämnde inte Trump med ett ord. De är INTE vänner. USA:s partivalda är inte lika partitrogna som här. Så det återstår att se hur det blir.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in