2016-11-09, 10:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av invoker
det är en skam för mänskilgheten

Nej det är bra för mänskligheten. Killary som skapat denna flyktingkris tillsammans med Obama däremot hade per definition varit en skam. När fanns ska sånna som du lära dig?! Gräv lite djupare än Aftonbladet.

Du trodde säkert att Hillary skulle vinna med. Det är pga känslostyrda och lättpåverkade idioter som du som gör att halva västvärlden är korrupt och på väg åt helvete.

Äntligen segrade godheten och sanningen.
2016-11-09, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Partiet styrs fortfarande av otäcka globalister som aldrig ville att Trump skulle bli deras kandidat. George W Bush, som står nära dessa globalister, röstade på Hillary och det är väldigt talande. Med andra ord så återstår många strider för Trump.
Stämmer. Trump har fortfarande många strider att ta, men detta är ett ENORMT bakslag för globalisterna.

Det kommer vara väldigt svårt, men om någon klarar det är det Trump!
2016-11-09, 11:00
Avslutad
Att crooked Hillary inte tar sig tid att tacka sina medarbetare tycker jag är uruselt. Tyder på väldigt dåligt ledarskap, oavsett hur besviken hon är.
Medlem
cerealtubemans avatar
Elaine Ekswärd var rätt neutral när hon recenserade Trumps tal till nationen. Hon påpekade att Trump visat mer värme än Clinton som framstår som kall.
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Folk i mitt Facebook-flöde verkligen spyr ut sitt hat mot Mr.Trump.

Jaja hat mot "rätt sak" är tydligen ok.

Jäcla chef som marscherar in till Air force 1 introt
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invoker
det är en skam för mänskilgheten

Det komiska är att sanningen är att du är en skam för verkligheten och det kommer du att förstå i framtiden. Du kommer tänka tillbaka på hur du tycker nu och tänka "fan vilken dum jävel jag var".
Medlem
shaktas avatar
OMG.. Den kommentaren

"It's so quiet at Clintons HQ that you can hear an e-mail get deleted" på Foxnews.
Medlem
Told you so, bitches!

Har man inte följt gräsrötterna och alternativmedia på YT, och istället SVT & CNN och annan ljugmedia, så förstår jag att man är helt clueless!

Vi andra visste att Hillary var en fullkomligt värdelös och avskydd kandidat och att Trump är en budbärare för en anti-etablissemangs-gräsrotsrörelse.

Rostbältet! Wisconsin! Michigan! Pennsylvania!

Underbart!
2016-11-09, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Partiet styrs fortfarande av otäcka globalister som aldrig ville att Trump skulle bli deras kandidat. George W Bush, som står nära dessa globalister, röstade på Hillary och det är väldigt talande. Med andra ord så återstår många strider för Trump.
Så sant. Kampen har bara börjat. Nästa steg: Rensa cucksen
Medlem
Karmans avatar
Ryssarna är inte direkt negativa till valutgången:
"När valvinnaren Donald Trump klev fram till podiet för att ge sitt segertal ekade applåderna genom parlamentet borta i Ryssland, enligt ledamoten Anton Gorelkin som beskriver firandet på Twitter."
http://www.expressen.se/nyheter/putin-firar-trumps-seger-ar-glada/
Medlem
pupkinyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Men för fan, hon har granskats mer än någon annan i sisådär 25 års tid och de hittar ingenting. Nog för att man får acceptera en valutgång och folkets röster och det kanske blir bra ändå får man hoppas men den här vämjeliga häxjakten är förfärlig. Bara lögner, lögner, lögner. Borde man inte ha hittat något vid det här laget? Jo, det finns alltså ingenting men hon ska in i fängelse? Herregud. Alltså, nog för att man har hört och förstått förut att väldigt många i USA är tröga och okunniga så man skäms men jösses, det är groteskt att folk tror på en sådan massa skit och är så totalt ignoranta. Jag tycker att det är otäckt. I ett land där Ku Klux Klan existerar och frodas i all sin skrattretande och förfärliga hemskhet så borde man i och för sig inte bli förvånad.

Ok att man vill ha förändring, men släpp den omotiverade häxjakten på Hillary Clinton.

Nu hörde jag i och för sig för en stund sedan att ilskna och besvikna clintonsympatisörer gapade fula skällsord mot Trump och det är otroligt dumt det med.

Hittar "inget"?!?!?!? Finns åtskilliga bevis som dom blundar för. Hon går fri för att hon heter Clinton, din förbannade 7-16-drönare.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Men för fan, hon har granskats mer än någon annan i sisådär 25 års tid och de hittar ingenting. Nog för att man får acceptera en valutgång och folkets röster och det kanske blir bra ändå får man hoppas men den här vämjeliga häxjakten är förfärlig. Bara lögner, lögner, lögner. Borde man inte ha hittat något vid det här laget? Jo, det finns alltså ingenting men hon ska in i fängelse? Herregud. Alltså, nog för att man har hört och förstått förut att väldigt många i USA är tröga och okunniga så man skäms men jösses, det är groteskt att folk tror på en sådan massa skit och är så totalt ignoranta. Jag tycker att det är otäckt. I ett land där Ku Klux Klan existerar och frodas i all sin skrattretande och förfärliga hemskhet så borde man i och för sig inte bli förvånad.

Ok att man vill ha förändring, men släpp den omotiverade häxjakten på Hillary Clinton.

Nu hörde jag i och för sig för en stund sedan att ilskna och besvikna clintonsympatisörer gapade fula skällsord mot Trump och det är otroligt dumt det med.

Ehh ingenting?! Jo, vänta du bara. Trodde du äntligen hade lärt dig att inte köpa allt MSM säger efter detta, men tydligen inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in