2016-11-09, 10:51
Medlem
Yaskos avatar
ahahahahahahahaha

Flashback uber alles, tycke synd om alla nollor som betalar för DN, SVD etc för att få en bild över vem som ska vinna valet. Mitt råd till alla spelbolag är att ta en titt här innan ni delar ut oddsen. Fan ångrar mig så mycket för att jag inte spelade...
2016-11-09, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Det är ju ni som uttrycker förakt för t.ex en svetsare som lyckas bli statsminister. Han är ju vare sig fastighetsmagnat och rasist!
Nää, han är fackföreningspamp, en idiot, lögnare och vår lokale byfåne här i Stockholm.
Visa nu för fan respekt för President-elect Donald Trump.
Medlem
Karembeus avatar
Glädjande med den massdepression som mainstream media tycks befinna sig i efter Trumps smocka! Har svårt att ta dessa tidningar (Aftonbladet, DN, Expressen) på allvar när de fyller ledarsidorna med skräp som att USA var redo för en svart president men inte för en kvinnlig president. Det är ju knappast för att Crooked Hillary är kvinna som hon förlorade utan för att hon är en genomkorrumperad politiker och en stark del av "etablissemanget". Tror knappast tidningarna kommer köra med samma retorik nästa år om Marie Le Pen inte blir president i Frankrike.
Medlem
korvbenkes avatar
Denna bild säger mer än 1000 ord

Någon som har en länk till Trumps segertal?
Medlem
Amors avatar
Stockholmsbörsen ner 0,70%

Måste vara en besvikelse för alla förnumstiga domedagsprofeter. Skulle inte alla våra besparingar försvinna?
Medlem
waggazees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Einstein
Tja, vad säger man till Flashbacks WT som hyllar sin egen förestående ekonomiska och säkerhetspolitiska försämring för en kortvarig lycka av att trycka till den politiska eliten? Grattis?
TACK som fan!!!

1500 i vinst på bettingen och alla tårar i morgonsofforna är så jävla underbart.
Slutade jobbet klockan 7 och har druckit öl hela morgonen för att fira. Det bästa är när alla säger att "iiiingen kunde se det här" .Hahaha nä verkligen inte en enda jävel kunde se Trump vinna..host.. Så sjukt värdelösa experter.

Trump är snart president. Fy fan va underbart!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Haha, fick en känsla igår kväll att Trump skulle vinna så jag bettade småpengar, fan att man inte drog i med mer!
Men detta lär få konsekvenser över hela världen... Att jänkarna är galna visste man ju redan, men att de kunde vara såhär jävla dumma hade jag inte riktigt förstått.
Det är fantastiskt du begriper fortfarande inte, såg du hans acceptanstal? lät han galen där?
Trump är en superb demagog och använde denna talang ytterst skickligt och du som alla
andra vänstermuppar svalde det med hull och hår, han älskar och kräver att vinna och när
han gör det så är han ytterst storsint mot sina motståndare vilket visade sig i talet.
Medlem
modskis avatar
Jaha, man får väl ta och gratulera då Mr Trump.
2016-11-09, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Inte helt så enkelt att säga att det bara beror på att Marknaden förväntade sig inte att Trump skulle vinna,

Den skulle bli Skakig ändå även om Pk media m.m vis apå att han skulle vinna, Varken vi eller, men framför allt Marknaden vet vad det innebär att han vann/vinner. Med Clinton vet Marknaden vad den hade att förvänta sig i stort. och vi med :=)
Omöjligt att analysera dagliga rörelser.

Vissa dagar går den ned och andra dagar går den upp.
2016-11-09, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
All etablerad media har förutspått klar Hillary seger och så går Trumpensteins Monster och TOTALKROSSAR och vinner den största republikanska segern i ett presidentval på över 30 år!

Fan vad underbart att vakna och ta en varm dusch och föreställa sig att man duschar i journalisttårar.

MAGA!

(och jag fick uppdatera min signatur. Nästa uppdatering i Maj)

Senaste gången Republikanerna hade en sån här stor vinst va 1928!
Senaten
Huset
Majoritet av guvenörer
Supreme domare
Vita huset!

Krossen är svår att förstå, det är history in the making med Trumps nya republikanska parti.
2016-11-09, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Vi har inte sett mycket av det du påstår.

Vi kan börja med våltäkterna. Har du sett honom våldta, eller är han anklagad för det?

Jag tror inte att du har sett ett enda av Trumps valmöten. Hade du gjort det hade du vetat att de inte alls är kvinnoförnedrande eller främlingsfientliga.

Och japp, jag tror att det speglar den riktige Trump. Försök att sätta dig in i situationen nu. Samtalet du hörde på bussen är samme riktige Trump, bara det att nu sitter hela världen och lyssnar. Det är slut med grab 'em by the pussy då. Eller vad tror du kommer hända? Att han är så vrickad att han kommer krascha och brinna inom ett år? Nej du, han vill förstås visa att han är bättre än Clinton, och bättre än Obama, som med sina skämt en gång triggade Trump.

Så sluta nu och sucka, och börja fundera istället.
Stora ord, men jag tror du blir riktigt besviken. Trump är ingen politiker. Han kommer att göra massor av stora misstag för USA och världen om han så bara gör verklighet av ett fåtal av sina "löften". Han är inget annat än en misslyckad affärsman med stora miljardskulder. Nu har ju flera tjejer/kvinnor berättat om övergrepp. Det i kombination med Trumps smaklösa överslätande och föraktfulla uttalanden om kvinnor i allmänhet gör att jag inte tvivlar ett ögonblick på att han är en våldtäktsman. Men han är ju "vit", så jag förstår att det kan vara svårt att ta till sig.
2016-11-09, 10:54
Medlem
snubbinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en1krona
Visst verkade han vara en skön person men kom igen, vad bra gjorde han för USA eller världen på 8 år?
Han legaliserade homoäktenskap i alla delstater, han ordnade så att många fler fick sjukförsäkring och arbetslösheten minskade drastiskt.
Han hade dock kunnat göra mer.
Nu är ju Trump känd för att faktiskt få saker gjorde så detta blir 4 spännande år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in