2016-11-09, 09:34
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoochLemon
Ja, han framstod som riktigt svag.

SD behöver någon som är karismatisk och som för en hårdare retorik och som kan backa upp det.

Ja. Åkesson är verkligen patetisk. Det är dags att vakna upp och ta ställning mot det korrupta etablissemanget istället för att försöka bli en del av det.
2016-11-09, 09:35
Medlem
Libertarismuss avatar
Någon som har koll på hur det gick för Gary Johnson. Vet att han fick riktigt bra i NM.
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoochLemon
Ja, han framstod som riktigt svag.

SD behöver någon som är karismatisk och som för en hårdare retorik och som kan backa upp det.
Det fungerar inte i Sverige dessvärre sen har vi ingen tillräckligt rik som kan finansiera att synas själv. I Sverige kväver media SD när det passar.
Medlem
Biggless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Nej, men allt annat. Särskilt politikernas och medias inställning till folket och folkopinionen.

Och förresten, finns det något annat land som privatiserat skolsektorn och övriga samhällssektorer så mycket på så kort tid? Var kom inspirationen till det ifrån ursprungligen?

Men inställningen ändras ju hela tiden numera går hela världen mer åt höger så det är ju inget nytt. Men Sverige är sjukt mycket mer vänster än vad Demokraterna i USA är för att inte tala om Republikanerna
2016-11-09, 09:36
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Var är Xelious? Jag vill hemskt gärna ta del av hans valanalys...
Jag med. Även Ola Schubert skulle vara kul att höra vad han säger.

Stackare.
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Så underbart skönt - TRUMP vann! Har följt valet ända sedan klockan åtta igår kväll och har svettats massor... Något/någon som varenda mainstreamtidning, journalist, politruker, PK-människa, HBTQ-vänstermänniska är emot, måste bara vara helt suverän(t)...!

Hoppas nu bara att retoriken ej äts upp utav hans rådgivares agendor. Välj med omsorg, Donald... Att aktiemarknaden sjunker som en sten är inget att oroa sig för - denna är som en PK-människa som hamnat på ett vit makt-möte...
Medlem
Gynekologstols avatar
Jag fick nästan rätt, jag trodde att Trump skulle få 300+ elektorsröster. Det finns fortfarande en möjlighet att jag får rätt, men under tiden så får jag helt enkelt nöja mig med att Donald Trump blir POTUS!

Nu skall jag ladda ner Filip och Fredriks valvaka och onanera till ögonblicket då de inser att Hillary är körd. Ni andra kan titta på:

https://www.youtube.com/watch?v=OCabT_O0YSM
Medlem
Är det inte sinnessjuka peddo äcklet podesta som håller tal för Hillarys räkning?
Vilken jävla vidrig vässla!

https://www.youtube.com/watch?v=a4IiQ2gWfWs
Medlem
Med den plötsliga och fullständigt osannolika svängningen i natt, är förklaringen en rysk hackerattack med vridning på rattarna?
2016-11-09, 09:37
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
kommer hillary åka in i finkan nu? kan man öpnna upp email skandalen igen?

"Vi" får titta på det och kanske förbereda åtal inför februari, när Obama AVGÅTT!!! Hoppas haggan, hennes man och alla andra korrupta globalister dör i fängelset.

Det kommer senare, nu ska vi njuta av denna underbara dag. Härliga tider, strålande tider!!
2016-11-09, 09:37
Medlem
Harpys avatar
Satte min slant på fel häst igen. Det var nog alla konspirationsteorier som fick mig att tro på Hillary som en sure-thing.

Nåväl, en dåre och hans peningar går ofta skiljda vägar. Spännande tider framöver!
2016-11-09, 09:38
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invoker
ja säger de igen fyfan vidrig människa trump är ja tycker seriöst synd om de färgade och latinos i usa dom kommer få det tufft nu när de får en rasistpresident det här är fan värre än när sverigedemokraterna kom in i rikstan

Vi får se, men bara av hans segertal finns det en hel del som tyder på att du kan ha misstagit dig om vem Trump är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in