2016-11-09, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booja
Ni som vet mer hur det här fungerar. Om man ska vara lite konspiratorisk, är det inte så att elektorerna inte MÅSTE rösta på sin egen valda? Läste att det endast i 29 stater är lag på det.
Det stämmer faktiskt.
Medlem
hedinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefreiter
Är hans son cp-autistisk? Verkar ju knappt vara närvarande.

Det är 3 på morgonen där borta du.
Medlem
Rickuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Fyfan. Jag vägrar tro att det är sant.
Men god morgon. Häxan förlorade för flera timmar sedan. Inse faktum och var glad att en riktig nationalist har tagit rollen som världens mäktigaste man.
Medlem
MADs avatar
Det är ju i alla fall klädsamt att Trump väljer att visa sin mest ödmjuka sida vid det här tillfället.
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y
Det här talet är ju som när en idrottare har fått ett pris på idrottsgalan? Blir mörkrädd.

Trump är inte en politiker, det borde du veta nu.
Bannlyst
Trump om 2 år

https://www.youtube.com/watch?v=fNFVN0Jz0rE
2016-11-09, 09:03
Medlem
japanskbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Men "kill Obama" är okej?
hade varit coolt om han blivit arresterad av ku klux klan i direktsändning på cnn
2016-11-09, 09:03
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickuz
Men god morgon. Häxan förlorade för flera timmar sedan. Inse faktum och var glad att en riktig nationalist har tagit rollen som världens mäktigaste man.
Varför ska man vara glad för det?
2016-11-09, 09:04
Medlem
zorzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Hela MSM?
Ja de också glömde dem,var lite trött.

Nu måste hela MSM ta sig en grundlig genomgång.OM de kan ,ska bli intressant att följa deras egna eftermäle.
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Ptja.. Vad ska dom göra egentligen? Dom har precis förlorat deras största militärmakt.

Dom skulle väl kanske kunna krascha ekonomin i USA antar jag men då kan ju Trump bara peka på vad dom håller på med och outa dom inför hela världen.

Att Trump skulle låta sig luras av lobbygrupper har jag svårt att tänka mig.

Det som återstår är väl smutskastningskampanjer via media men även det skulle få en backlash som Trump kan peka på.

Har säkert missat något men kommer inte på mer.

Vad har du i åtanke?

Jag vill inte alls riva ner din fantastiska optimism eller sätta upp något stopp för dina visioner och ambitioner, som du har varit generös nog att låta oss ta del av här i tråden. Men det jag vet är att Soros och hans gelikar är tusen gånger smartare än jag, och att makten är viktigare för dem än livet.

Ett sketet valresultat är inget de tänker ta hänsyn till, det är ju ändå mest bara äldre vita män som har röstat, dem som Reinfeldt och packet snart vill ställa ut ett sista exemplar av på museum.
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orddelenftw
Haha, när Trump räknade upp sina familjemedlemmar fick alla stora applåder och jubel, till han kom till Eric Trump! Han fick typ några få klappningar Undrar vad han har gjort!

Kanske?
http://edition.cnn.com/2016/11/03/politics/eric-trump-on-david-duke/
Medlem
santos_devilles avatar
Riktigt humant intryck han gav under talet. Vem vet, han kanske är människa han också nu när valet är över och han kan sluta fokusera på sig själv och börja fokusera på landet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in