2016-11-09, 08:33
Medlem
JustZlatans avatar
Även Reinfeldt tyckte det var nödvändigt att betona att Trump är en vit man. Fan vad viktigt det har blivit med hudfärg helt plötsligt.
Medlem
Insomfornis avatar
Reinfeldt på SVT just nu beskriver Trump som en vit man som är arg...

Vet inte varför han tycker att vit och man är något fel, han sätter det i en negativ kontext i alla fall. Att själv gå på val som det verkade dock inte vara några problem. Undrar vad som hände med honom.
Medlem
AsburyPerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kodiak-
Enligt CNN så är det klart att Trump tar Wisconsin.

Är det inte ens lite skönt också?
Jo, visst. Men jag smeta in den i så mycket majonnäs och det kommer ju ruttna och börja lukta snart, kanske få hela analen infekterad osv, flugor har redan börjat flyga runt min anal. Så måste ringa vårdcentralen nu eller så får kanske några starka brandmän komma hit och hjälpa mig dra ut gurkan.
Medlem
Så jävla underbart!!!
Stor käftsmäll på alla vidriga nyhetsredaktioner som ljugit och vinklat så mycket under hela valet.
Skönt att vinna 3500kr på mitt bet också
Avstängd
PK-befriads avatar
Nu är han officiellt över 270 elektorsröster. Pussygrab confirmed!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Håller med. Till och med Olof Palme var en sluskjävel innerst inne. Folk som söker makt är oftast osympatiska, även Hillary Clinton, vilket folk hade fått reda på omgående om hon hade vunnit. Men det hör väl till vänsterns seder och bruk att rösta på den officiella karaktären, istället för på den som är beredd att ta tag i landet.

Politiker som är Gremlins. Ringde en gång till Vänsterpartiet valtelefon, kärringen var så len i käften i början, medan sedan började prata Stalin och kommunism, då började hon skrika som en besatt i luren.
2016-11-09, 08:34
Medlem
Enligt SVT vallfärdar amerikaner nu till Kanada för medborgarskap där istället.
Medlem
sebastian_s avatar
Länk!!
Medlem
lyktstolpes avatar
Gråtande valarbetare för hillary duktigt besvikna för att de inte ens fick ett tack..
Medlem
NU ÄR DET KLART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TRUMP 2016!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan va mycket lagggg det är.
Medlem
GormDenGamles avatar
Jag var i Kina för ett par veckor sedan.
På flygplatsen på väg hem, mötte jag en asiat, som var amerikansk medborgare, som frågade mig vem jag tyckte skulle vinna. Jag sa Trump. Det gjorde han också.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cerealtubeman
Ingenting. Trump har inte absolut makt om han nu får posten. Obama har också sin tid kvar vid ämbetet. Trump kan inte bara kasta ut muslimer till höger och vänster. Det finns ett demokratiskt system, förslag läggs fram och beslut ska tas.

Alltså det ända som trump kommer att göra åt muslimer är att öka säkerhetsrutiner kring de ifall de kommer in i landet. Visst det är inte moralisk men man måste komma ihåg att det finns inget annat sätt att stoppa terrorister.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in