2016-11-09, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meeeeezt90
Det är bara ointelligenta som röstar på en populist, om det såväl är Trump eller Åkesson.

Hoppas på en jävla drömvändning nu!

ett mycket ointelligent uttalande, vem har lärt dig säga så?

ha en bra dag och tänk positivt, livet är för kort att vara kinkig o sur!
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Reinfeldt om Trump: En arg äldre vit man.

Vilken kanal ser man Svinfeldt på?
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Löjligt att se Anna Hedenmo böla för att Trump ser ut att vinna.
2016-11-09, 08:33
Medlem
Savoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Putin avgudar inte Trump.

Jag skrev inte det, jag skrev att ryssarna gör det. Och det kan ge en intressant händelseutveckling. Trump är oerhört populär bland ryska folket, kanske mer populär än den egna presidenten.
Medlem
sebastian_s avatar
Vad gör de med de sista 3%?
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Reinfeldt är också en vit, äldre man så om sådana är så hemska bör han rimligtvis skjuta skallen av sig. Men det är naturligtvis för mycket begärt.

Till hens försvar är han iofs varken man eller vit.
Medlem
Reinflens gråter i SVT om att världens mäktigaste ledare nu är "en vit, äldre man som är mycket arg"

Påminner om klippet med Skrillex där han brölar "You're a fucking white male!"
Medlem
caught.on.tapes avatar
NU ÄR DET KLART!

Trump kammade hem elektorerna!

Dags för skumpa och tjo faderittan lej!!!
Medlem
dunderhokens avatar
DET ÄR KLART! Trump President!
Medlem
276 Trump, vilken överkörning, haha
Medlem
Hyfundans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sang
Hon har säkert en fristad i Marocko - eller är hon körd även där efter valresultatet?

Clintons snart på ny adress i Quatar för att föregå vad som sannolikt komma skall För nu är den politiskt skyddande handen tagen från Clintons, och det är fritt fram för delstatsåklagare att ge sig efter deras välgörenhetsbedrägeri med Clinton Foundation. Ev pardon från Obama gäller inte delstatslagstiftning.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Haha! Absolut. Jag tror att Sanders hade varit det bästa.
Jag skrev som jag gjorde för att avkräva ett svar. Det är enkelt att tycka saker men att vederlägga dem desto svårare. Hillary är korrupt men Donald är värre, mycket mycket värre.

Varför tycker du han är värre då?

Jag tycker t.ex. hans inställning till att försöka lappa ihop relationen med Ryssland är en ganska bra grej. Skulle betyda mycket bra för stabiliteten i världen om dessa supermakter kunde samarbeta och gemensamt ta hand om IS.

Sen har vi ju det faktum att Trump inte har några intressen i att hjälpa arabvärlden så jag tror att Syrigen-kriget kommer avvecklas inom kort.

Bara dom två sakerna tycker jag gör han värd att välja över Hillary. Som vi vet så var inte Hillary så förtjust i Ryssland och även om det inte skulle krigats så skulle det helt klart innebära en upptrappning av Rysk militärnärvaro i vår närhet och vid en eventuell konflikt så hade vi haft NATO-soldater på vår mark iom världlandsavtalet.

Så bara där har vi ett exmpel på hur stabiliteten i MÖ, EU snabbt hade kunnat försämras.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in