Citat:
Ursprungligen postat av
HipToBeSquare
Som en inbiten realist hatar jag att erkänna det, du fick utdelning för din optimism om det nu var det. En optimist kan inte ha mer rätt än en realist. Jag behöver lite tid för mig själv och tänka lite.
Har ju sagt det hela tiden: Donald J. Trump är synkromystisk:
https://en.wiktionary.org/wiki/synchromysticism
Jag var faktiskt 100% säker hela tiden på att han skulle vinna, hade inget med optimism att göra (kändes faktiskt lite dystert ibland när man såg alla polls), men utöver Trump's synkromysticism, upptäckte jag så småningom att Trump också hade vetenskapen på sin sida (Allan Lichtman och Helmut Norpot, bra skit!).
Orkar inte gå igenom varför Trump är synkromystisk just nu (ska dra och gymma biceps och sedan fira detta med att käka en ordentlig thaibuffé!), men om vi säger så här: Trump är den mest synkromystiska livs levande individen just nu. Något övernaturligt med honom faktiskt. Han är trots allt, tekniskt sett med i den briljanta filmen, Djävulens advokat
Så här ser rösterna ut just nu:
54,833,151 votes (47.1%)
56,059,693 votes (48.2%)
Mycket osannolikt att Hillary kan ta igen det här. De fåtal "Brexitstater" som är kvar, har Trump en säker ledning i, och de är snart färdigräknade.
Make America Great Again alla bröder och systrar som tror på Trump! Och må Assyrien återuppstå under Trump's beskydd!

Fan vad vi ska rövknulla muslimernas morsor nu!