2016-11-09, 07:55
Medlem
Det var flera användare som skulle säga upp sitt konto, trots att detta inte går, så får vi förvänta oss att dom aldrig mer loggar in!
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannial
hoppas han lägger ned NATO så fort som möjligt och inte slösar bort amerikanernas skattepengar för att försvara Europa.

Ja. Och om inte annat skulle det få Ryssarna att spänna av när dom slipper vara omringade av flygbaser, missle defesenses och militärbaser bemannade av US.

Det skulle grovt minska risken för väpnad konflikt i Europa. Det skulle även drastiskt minska risken för att Ryssarna får för sig att dom behöver Gotland av strategiskaskäl för NATO har dom omringade.

Win-win.

Skulle behöva snabb upprustad försvaret i samma veva dock men det är ju en klockren ursäkt för att återinföra värnplikten och öronmärka mer pengar till försvaret i budgeten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vad är det som är så bra med Trump? Drömmer du om att Jimmie tar efter?

• bygga en mur

• begränsa kvinnors rättigheter. Förbjuda abort

• muslimer ska nekas inträde i landet (d gillar väl många dock)

Jag är genuint nyfiken på vad du önskar ska ske, låt säga 2-3 år in i framtiden.

*Donationer ifrån särintressen, företag och saudipengar (10-tals miljoner dollar)
*NAFTA
*Internetkontroll
*Tiotals miljoner illegala kommer få medborgarskap (blir vänsterröster)
*Krig med Ryssland då hon vill ha en no-fly-zone över Syrien (Ryssland har särintressen där då de vill ha kvar Assad)
*Har fingrarna i både satanism, judar, George Soros och dessutom en vidrig människa som skrattar åt våldtäktsoffer och hennes make är en våldtäktsman.

Vill du ha mer?
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mardoll
Jag skulle röstat på Hillary om jag varit amerikan och tycker Trump verkar vara lite galen. Men jag blir alltid lite road när det rörs om i grytan. Svenska journalister (åtminstone kvinnorna i Aftonbladets morgonTV) sitter i morgonsofforna med darriga röster, stammar och ser halvt förstörda ut. Lite komiskt faktiskt.
Samma här. Påminner om de gråtande ansiktena när SD kom in i riksdagen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Hillary kommer inte erkänna sig besegrad.

Hon är en maktgalen häxa.
Men herregud vad ni ljuger här. Ok, Trump har vunnit, det är sant, men inte mer. Oerhört konstiga uttalanden många släpper ifrån sig.

En av Clintons medarbetare kommer för att säga att hon vill vänta tills det är helt klart, alla röster är ännu inte räknade. Men klart är det ju. Och hon kommer garanterat att erkänna sig besegrad, vänta lite bara.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Ja Sieg Heil! Äntligen sparkas negerohyran ut som förpestar det Vita Huset
Här har vi ett bra exempel på vad jag menar, som sagt........ samla ihop er, spräng en granat så är allt frid och fröjd MWUAHAHAHAHAHAHAHA
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Haha! Wolodarski! Fly till Israel medan du har tid!

Eeller till USA för du vet att deras näste Ledare är VÄLDIGT PRO JUDISK va ?
2016-11-09, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mardoll
Jag skulle röstat på Hillary om jag varit amerikan och tycker Trump verkar vara lite galen. Men jag blir alltid lite road när det rörs om i grytan. Svenska journalister (åtminstone kvinnorna i Aftonbladets morgonTV) sitter i morgonsofforna med darriga röster, stammar och ser halvt förstörda ut. Lite komiskt faktiskt.

Hellre en öppen galning som man vet är galen, än en falsk lögnaktig orm som Hillary o Reinfeldt o Löfven som man aldrig kan lita på säger sanningen.
Avslutad
Jävlar vad Svetsaren och Margot pudlar i TV4. Nu ska vi minsann samarbeta, förut var Trump djävulen själv.
Medlem
Xkcds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berkut
Så riggat var det valet.. :/

Det har kommit många rapporter om valfusk under dagen, dessutom har det genom hela valkampanjen funnits en outtalad överenskommelse att felaktigt rapportera Trumps ståndpunkter, policy och felaktigt vränga fakta åt demokratiskt håll. Riggat behöver inte betyda att man förlorar.. Det finns mycket valfusk där döda människors namn skrivits in, människor slussats runt i bussar för att rösta flera gånger i stater som ansese viktiga, s.k. swing states. För att inte tala om att man inte ens behöver uppvisa ID i många stater för att rösta i USA gör att valfusk inte alls är så långsökt som många tror.
Medlem
Hon Kommer Inte Hålla Något Tal.

Faiiiiillll
Avslutad
När Löfven babbla i en mening mickla han i sin öronsnäcka. Hörde kanske inte vad den inre rösten sa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in