Citat:
Ursprungligen postat av
birgett
OCH SLUTA BARA;,sluta komma med värdelösa analyser och annat skit
Ta hand om sina förorter som förfaller växande statskuld växande personskulder arbetslöshet osv
ta hand om ditt lilliput land
Ryssland USA Kina Israel klarar sig utan svenska experter,, om ni bara kunde ta hand om Sverige lite bättre,, så skulle vara bra,,
Mina ambitioner är att göra just det.
Och för att göra det måste vi först driva ut globalisterna och krossa det nuvarande etablissemanget.
En Trump-vinst för oss närmare det målet då folk inser att det möjligt, kan USA kan vi.
Globalisterna blir grovt försvagade och får mindre att säga till om i världen nu när dom kommer förlora makten över vita huset.
Sen tycker jag väl att du kan ta och fundera på det jag sa om krig och bra relationer med Putin och vad det innebär för stabiliteten inom EU och världen i stort.
Fast du kanske är för att krigshetsa mot Ryssland och rusta upp NATO, öka deras närvaro inom EU och riskera att hamna i krig med Ryssland? Över vad? För att globalisterna är griniga på Ryssland för att Putin kastade ut dom?
Hur är det att ta hand om och förbättre Sverige in any way shape or form? Tänker du innan du skriver eller upprepar du bara bitar av information du hämtat från SVT?