2016-11-09, 07:36
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgett
OCH SLUTA BARA;,sluta komma med värdelösa analyser och annat skit
Ta hand om sina förorter som förfaller växande statskuld växande personskulder arbetslöshet osv
ta hand om ditt lilliput land
Ryssland USA Kina Israel klarar sig utan svenska experter,, om ni bara kunde ta hand om Sverige lite bättre,, så skulle vara bra,,

Mina ambitioner är att göra just det.

Och för att göra det måste vi först driva ut globalisterna och krossa det nuvarande etablissemanget.

En Trump-vinst för oss närmare det målet då folk inser att det möjligt, kan USA kan vi.
Globalisterna blir grovt försvagade och får mindre att säga till om i världen nu när dom kommer förlora makten över vita huset.

Sen tycker jag väl att du kan ta och fundera på det jag sa om krig och bra relationer med Putin och vad det innebär för stabiliteten inom EU och världen i stort.

Fast du kanske är för att krigshetsa mot Ryssland och rusta upp NATO, öka deras närvaro inom EU och riskera att hamna i krig med Ryssland? Över vad? För att globalisterna är griniga på Ryssland för att Putin kastade ut dom?

Hur är det att ta hand om och förbättre Sverige in any way shape or form? Tänker du innan du skriver eller upprepar du bara bitar av information du hämtat från SVT?
2016-11-09, 07:37
Medlem
Rickuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chicksdigit
Hoppas detta kan stoppa det globalistiska vansinnet i Sverige, och att man inte nu bara använder Trump som slagträ för den skit demokratur och globalism redan försatt länder i.
Det kommer att skicka vattenringar och påverka Europa stort. Nationalistiska rörelser kommer att få mycket mycket vind i sina segel nu.

Det kommer att dröja ett tag, men till slut kommer vindarna att blåsa genom landet falukorv också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingtart
Rätt typiskt er äckliga antidemokrater att vilja fängsla politiska motståndare. Hon har ju trots allt gått fri från alla misstankar redan.

Genom utpressning och annat kriminellt skit demokratin håller på med ja, fängsla den äckliga slynan nu!
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag håller med. Jag hoppas fan att han inte vinner. Möka tider i världen.
Öhm?
Medlem
Jag är vaken!!

Vi vinner!

Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Ett idiotiskt folk förtjänar en idiotisk president. Synd bara att idioten i fråga blir världens mäktigaste man.

Bitter much? Ni globalist-äckel är ute ur leken. Nu är det upp till Trump att skapa positiv förändring för Förenta Staterna. Gud vad jag hoppas han ger sig på bankerna och slutar fjäska för Israel. MAGA!
Medlem
Cambijaos avatar
Demagoger kommer alltid vinna när folket köper orden utan minsta lilla tvekan.
Bannlyst
Pa Officiellt! Skräll Unlimited!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Medlem
RadioDDR1s avatar
Härligt. Gammelmedia sliter håret av sig när den på pappret feministiska, HBTQ-vänliga, muslim-vänliga och USA´s förmodade första kvinnliga president förlorar mot den uträknade Trump och alla arga vita män han företräder och som dom i sin nyrasism hatar mer än något annat.

Klassisk TV. Historiska tider.
Medlem
Rabbahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickuz
Allmän begravningsstämning hos alla svenska slaskmedier. Filip och Fredrik var riktigt bittra.

Det ante mig! Ni orkade stanna uppe hela natten förstår jag. Nu skall man iväg och smörja kroset på bittra kollegor :-)
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Jag satt och läste i denna tråden fram till 12 i natt. Och någon reporter på FOX sa Killary. All svensk media snackade skit om Trump. Har det hänt några roliga saker i svensk och utländsk media sen det visat sig att Trump gått frammåt? Hur är stämningen nu i media?

Mvh

Ett ord: likvaka.
Medlem
2016 har verkligen varit mer än en käftsmäll för PK-eran, det har varit en slägga rakt i skallen. Förvirringen är total och även om elefanten står rakt i medierummet kan inte media se det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in