2016-11-09, 07:21
Medlem
Cannabisministerns avatar
Jag får i viss mån erkänna mig besegrad eftersom jag trodde Clinton skulle vinna. Jag stödjer ingen av kandidaterna, men jag har nog trots allt mer avsmak för Clinton än för Trump. Det känns som om han är den enda av de två som kanske kan överraska positivt i någon mening, även om sannolikheten för det förmodligen är ganska liten.

Det har varit en trevlig natt, och jag uppmanar alla att se efter hur det har gått i de övriga valen och omröstningarna som hållits i natt för att få en mer fullständig bild av den politiska temperaturen i USA. Det här kommer ha stor inverkan på världen framöver.

Ave.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birgett
ok och var ska de då
till förfallna Europa, Sverige eller Kanada för att betala världens högsta skatter
tänk först innan du öppnar munnen,,gå inte på propaganda d
de har bra i USA och miljarder Trump har respekt till andras egendom ,,,han kommer tom att sänka skatten

HEJEJJEJEJJ TRUMP ALLELYA;;;så månda så glad

Varför inte Mexico? för mångfaldens skull, rika vita kvinnliga skådisar kan nog säkert leva gott tillsammans med knarkkarteller och mord som vardagsmat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Från hennes äckliga lika korrupta medhjälpare ja nu blir det annat ljud i skällan när en neutral åklagare och det tar över

En kommentar som hämtad från ett skitland i 2a eller 3e världen. "Nej men det rådande rättsförfarandet är skit om vi inte kan fängsla den här politikern vi hatar". Idiotpöbeln och idiotmekanismerna som driver den är skrämmande, och skiten upprepar sig alltid.
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Nu lär mig SVT att det är vita lågutbildade idioter som röstat på Trump och att det är därför han vinner, och den vita medelklassen som röstat på han består av rasister.

Det är enligt SVT som sagt det ungefär 1000 gånger inatt unga vita arga rasister, kvinnor som är outbildade och svarta, latinos och judar som röstat på Trump
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Tygväskorna kommer släpa i marken idag när miljöpartisterna tar sig till språkcafet 😁😁

Känns som hela både vänster o höger flygeln står rätt nyvakna..
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardstart
Amerikanska högern brukar inte hota emigrera till Kanada.

Intressant att ingen ur vänstern hotar med att emigrera till Mexiko.

Fast jo, de hotade med det som satan 2012.
2016-11-09, 07:22
Medlem
Kodiak-s avatar
Det som smakar värst med detta är Trumps uttalanden om klimatet. Det blir spännande att se om han verkligen är korkad nog att försöka riva upp Parisavtalet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Kommer en Trumpseger att innebära att alla konspirationsteoretiker håller käften för all framtid?

Snarare så att man kan stryka "teorier", med tanke på hur fel alla "experter" har haft.
Medlem
ChrisOhoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Å andra sidan kan han ju inte sätta henne i finkan innan han har svurits in. När han väl har gjort det kan Obama inte göra ett skit längre.
Han kan benåda henne innan och Trump kan inte göra ett skit.
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grasuggan99
Grattis Trumpfans!

Risk för:
-Krig mellan USA och Ryssland blir mindre
-Ryskt angrepp mot Europa blir större
-Svagare Nato
-Svenskt stöd från USA uteblir

- Risk för att Hillary och Bill begår självmord blir större
- Risk för kärnvapenkrig blir mindre
- Risk för att tredje världskriget bryter ut med Norden som slagfält blir mindre
- Risk för att den politiska korrektheten försvinner
- Risken för att Sverige måste satsa på ett eget försvar ökar
- Risken för att vi slipper höra vad Carl Bildt har att säga ökar
- Risken för nya migrantströmmar från MÖ minskar
- Risken för att EU bryter samman ökar
- Risken för att Amerikanska regeringen får hyra Grand Hotel minskar
Medlem
Rickuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbah
Somnade vid 02:30 ! Vaknar till röda färger

Några momento på valvakan hos medier som är värda att spara? Tänker främst på alla som hamnat i chocktillstånd efter nattens resultat.
Allmän begravningsstämning hos alla svenska slaskmedier. Filip och Fredrik var riktigt bittra.
Medlem
MosterAugustas avatar
Putin + Trump = sant

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in