Citat:
Ursprungligen postat av
bernad_law
Måste säga grattis till Dig och resten av Trumpsupportrarna i tråden; det var knappast vad jag önskade men det amerikanska folket har talat och det tycks allt mer tydligt att det är Trump man vill ha. Det måste naturligtvis respekteras.
Vi får se vad som händer nu, men precis som du säger lever vi i omvälvande tider och det är en spännande tid vi har framför oss!
Tack för det! Jag kan trösta dig med att de judiska nätverk som så länge har styrt USA inte har lagt sig ned och dött, även om de inte lyckades stoppa det vita, kristna, europeiskättade uppror som manifesterats genom Trump. De finns kvar och är fortfarande oerhört mäktiga. Nu kommer de i första hand att försöka styra Trump genom de strukturer som sedan länge finns på plats i Washington - den så kallade
"permanenta regering" som statsvetaren Claes G. Ryn beskrivit dem som. Misslyckas de med det tror jag faktiskt att de kommer att låta mörda Trump.
Du kan med andra ord ha gott hopp om att USA:s judestyrda massinvandrings- och krigspolitik ("Invade the world, invite the world") kommer att fortsätta.