2016-11-09, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Men din dumma lilla tomte. Du tillsammans med PK-eliten och feministerna har förlorat. Är det svårt att ta in?
Men sluta nu, ingen av kandidaterna har 270 elektorer och ingen har alltså vunnit. Att Trump har 99,9% chans att vinna är inte likställt med att han vunnit.
2016-11-09, 06:29
Medlem
Fizzlors avatar
DING DONG THE WITCH IS DEAD!

Fan kan vi få se Soros bli lynchad nu också så hade denna dag varit den bästa i mitt liv.
2016-11-09, 06:30
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Jag tänker på all tid du spenderat på att basha Trump, hur många tusen inlägg har du i Stora Trump tråden nu?

Jag vill nära på påstå att du jobbat hårdare än självaste Hillary för hennes kampanj, men helt i onödan

Fast jag var även tydlig med att jag inte tyckte om någon av kandidaterna, att folk aktivt väljer att glömma den biten är egentligen komiskt.

Jag har varit kritisk mot både Clinton och Trump då jag ansåg och fortfarande anser att Sanders var demokraternas ends riktiga chans samtidigt som jag tjatade om att USA är i akut behov av ett multiparty system på senat och husnivå för att tvinga partierna att kompromissa för det amerikanska folkets bästa.
Medlem
Gefreiters avatar
Ska bli kul och se vad fan Hillary säger i sitt tal.

Men viktigaste frågan är ju: Kommer Norrmännen ge Trump fredspriset för att han blev president eller måste man vara svart?
Medlem
Sperssons avatar
.
Vad händer med muslimerna i USA nu?
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Om det blir oavgjort så vinner Trump på antalet delstater.
Aha! Tackar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Undra vad aftonbladet kommer införa nu? Nåt liknande som "Vi gillar olika"?

Det blir något patetiskt som vanligt och så offentliga gråterskor som tjatar om att Clinton förlorar för att hon är kvinna, buhu. All skit hon pysslar med pratar man aldrig om.
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Öööh, jag bor i Sverige, har inte Obamacare...
Det ska du vara glad för och valresultatet också
Medlem
Harald99s avatar
Och nu ska suggan på SVT pressa Dick till om HAN stödjer en mur mot Mexiko.
I brist på "rätt" valresultat så ska de börjar trycka till SD igen.
September 2018 kan inte komma fort nog.
Medlem
Stabskaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Måste säga grattis till Dig och resten av Trumpsupportrarna i tråden; det var knappast vad jag önskade men det amerikanska folket har talat och det tycks allt mer tydligt att det är Trump man vill ha. Det måste naturligtvis respekteras.

Vi får se vad som händer nu, men precis som du säger lever vi i omvälvande tider och det är en spännande tid vi har framför oss!

Tack för det! Jag kan trösta dig med att de judiska nätverk som så länge har styrt USA inte har lagt sig ned och dött, även om de inte lyckades stoppa det vita, kristna, europeiskättade uppror som manifesterats genom Trump. De finns kvar och är fortfarande oerhört mäktiga. Nu kommer de i första hand att försöka styra Trump genom de strukturer som sedan länge finns på plats i Washington - den så kallade "permanenta regering" som statsvetaren Claes G. Ryn beskrivit dem som. Misslyckas de med det tror jag faktiskt att de kommer att låta mörda Trump.

Du kan med andra ord ha gott hopp om att USA:s judestyrda massinvandrings- och krigspolitik ("Invade the world, invite the world") kommer att fortsätta.
2016-11-09, 06:31
Medlem
AlfaQhards avatar
Tacka fan att Trump vann, en rasistisk häxa som hatar svarta kunde inte bli president.
2016-11-09, 06:31
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Bättre på TV4. Mera kunnit folk där.

Tv4 känns bättre organiserat och snyggare, men den där förbannade reklamen alltså...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in