2016-11-09, 06:19
Medlem
Cannabisministerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chevroletimpala
Det sjukaste i detta val är ändå att enbart 1/3 av landets befolkning har röstat.

Det är snarare väntat. USA har extremt lågt valdeltagande.
2016-11-09, 06:20
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hey, jag är opartisk vdg USA, gillade iofs Bernie.

Låt den bästa mannen/kvinnan för jobbet göra jobbet.

En sång till Trumpies:
Ding dong the witch is dead
The wicked witch of the West is dead"

I like it. HIGH ENERGY!

Misstog väl din mening med inlägget, ber om ursäkt för det.

Men nu vet du iallafall att Trump är mer än en meme för mig

Fundera på det jag skrev en stund och avgör sedan om du är opartisk eller om du kanse inser vad ett Trump-styre kan betyda för hela väst. Bryr du dig inte så fine men om du tycker det låter som något du vill vara en del av ett sånt samhälle så engagera dig i en sverigevänlig-rörelse.

Vill du vara en del av samhället är det din skyldighet att hjälpa till att bygga det. Vänta inte på att andra ska göra saker åt dig, ta initiativ och gör din del av bördan.

https://www.12november.se/ - detta är större än politiskåskdning. Vi måste visa att vi sverigevänner är en kraft att räkna med. Vilket betyder att vi måste enas och demostrera för saker där vi delar åsikt. Vore fantastiskt om vi kunde få ihop en ordentlig nationell demostration för en gångsskulle eller hur? Vänstern och "anti-rasisterna" mobiliserar sig hela tiden, om än i mindre skala nu för tiden.
Nu är det dags att vi tar och kraftsamlar och visar samhället vad vi tycker.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Snälla hjälp mig flashback, kollar febrilt över hela internet. Oddsen ger fan 23 gånger pengarna på Clinton på betfair. Hur säkra kan vi vara på att Trump har det här? ???
Statsvetaren i SVT1 sa att det är omöjligt för Hillary att vinna nu, finns inga vägar till vinst.
Medlem
Socialkonservativs avatar
Missar jag något?

Trump vinner definitivt Wisconsin, men i Michigan är det bara 0.6 procentenheter mellan. I New Hampshire leder Trump bara med 0.9 procentenheter.

Skulle Clinton vinna dessa skulle det innebära 269-269.
Medlem
EricBlairs avatar
Trump har spelat detta lysande!

Som outsider bland 17 republikanska kandidater och med minimal kassa jfr motståndet.

1. Reta upp media genom kontroversiella uttalanden och få massor av värdefull mediatid med pajaskonster och därigenom bli den självklara motståndaren på alla fronter.

2. Hacka på medtävlarna och ta dem en efter en.

3. Få Clinton att gå i försvarsställning och debattera på hans villkor istället för att lyfta fram sin egen överlägsna erfarenhet.

4. Hålla ihop det hela med den äran under en lång lång valrörelse.
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Stjärtgossen på Aftonbladets - TV som suttit och hånat och förlöjligat Trump i flera månader verkar vara lika gråtfärdig som kärringen på SVT rätt kul att se faktiskt.
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Hur är/blev det förresten med det generella valdeltagandet i detta val ?

(någon som vet)
bra fråga. Jag vill oxo veta.

Jag kan bidra med att NYT prognosticerar att Hillary vinner popular vote.
2016-11-09, 06:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Han kommer vinna resten, vilket innebär utklassningsseger.
Vinner han NH+AZ+WI får han förvisso 271. Men NH ser högst osäker ut.
Medlem
bär_min_gitarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialkonservativ
Missar jag något?

Trump vinner definitivt Wisconsin, men i Michigan är det bara 0.6 procentenheter mellan. I New Hampshire leder Trump bara med 0.9 procentenheter.

Detta skulle innebära 269-269.
Alaska
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Har folket här stannat uppe hela natten eller är det några som har vaknat nyss?
NO BRAKES!!! Jag har slitit ut F5 på tre tangentbord denna natt.
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Trump fick en gåva från FBI men otroligt att han ändå kommer vända. Det är synd att Trump är så Israel- och Rysslandvänlig.
Det är den största lögnen under hela kampanjen. Clinton är den med personliga och ekonomiska intressen ihop med Putin, vakna upp for faan. Ingen Trump väljare kommer sitta tyst om Trump gör dealar med någon, än mindre med Ryssland, om det inte gynnar USA och därmed världen indirekt. Peace gives prosperity.
Medlem
SvenErlandssons avatar
Den där gamla kärringen i SVT lisa.... någonting kan ju inte snacka. Vilket ålderdomshem hittade dom henne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in