2016-11-09, 05:28
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinicius

http://www.foxnews.com/politics/elections/2016/presidential-election-headquarters

Länken fungerar ej.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Saxat från svensk SJW-kändis FB-sida:

Det slår mig att nine eleven är den 9e November i Europa...
Många känner en stor rädsla den här tidiga morgonen. Jag är en av dom. Men vi får inte ge efter för rädslan. Vi måste hålla ihop. Höger och vänster. Över blockgränser. Vi måste starta en motrörelse här och nu. Vi måste organisera oss mot det mörker och det hat som har uppstått i dom allt större klyftor som har växt fram i världen. Men vi får aldrig möta hatet, rasismen och mobbningen med samma hat och mobbning. Aldrig nånsin får vi sänka oss till hat. Vi måste börja minska klyftorna istället. Vi måste stå enade tillsammans för humanismen och för alla människors lika värde. When they go low. We go high.
Nu är inte att sörja eller vara rädda.
Nu är tid att organisera oss.

Verkar som vänstern har samma planer som oss

Synd att deras världsbild är förbi och bara en minortitet delar den på riktigt.

Saker och ting kommer flippas helt åt andra hållet när Trump vinsten börjar sjunka.

Det är vår rörelse som kommer bli det nya normala. Det är vår rörelse som är relevant.

Det är nu vi tar tillbaka gatorna, agenden, samhället för dessa skojare som antingen medvetet propagerar för en politik som är skadlig för Sverige och svenskarna eller hjärntvättat propagerar.

Det spelar ingen roll. Dom alla är vår fiende. Tills dom som sover vaknar, då är dom varmt välkommna. Sent skall syndare vakna, men vakna kommer dom göra.

Framtiden till hör oss.

https://www.12november.se/
viva la revolucion
Medlem
Inhalators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Så naturhushållning är din grej. Du fattar inte mycket. Tokyo reagerar med närmast -5%.

Du måste vara den största jävla losern i den här tråden. Sättet du har emotsatt dig trumps vinst har ju varit helt skamlöst. Har du något försvar?
Medlem
Madagascars avatar
For what its worth: NYT anger sannolikhet att Trump vinner MI och WI på 90% !
Medlem
Michigan verkar lite oroväckande, Trump leder bara med 13000 röster :/
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Trump leder nu PA, från ca 200k bakom till mer eller mindre oavgjort (Trump 1k före) med 2/3 av rösterna räknade.
Clinton leder med 1.3% efter 80% räknat enligt mina uppgifter.
Bannlyst
Oddsen på Clittan sjönk från 21 till 12, kommer vändnigen nu!
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Clinton lär ha lärt sig att inte fylla kampanjkassan med bankernas pengar. Etablissemanget har diskuterats mycket detta valet och bankpengar gynnade inte henne.

Det var krigen och bankerna som fällde Clinton, sa de redan för en timme sedan på Fox.
Medlem
arbetets avatar
Report on Fox News now that Canada's immigration website has crashed.
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Måste säga grattis till Dig och resten av Trumpsupportrarna i tråden; det var knappast vad jag önskade men det amerikanska folket har talat och det tycks allt mer tydligt att det är Trump man vill ha. Det måste naturligtvis respekteras.

Vi får se vad som händer nu, men precis som du säger lever vi i omvälvande tider och det är en spännande tid vi har framför oss!

Tack själv och Martin Armstrong hade rätt om valet, vem kunde ana det? Det gjorde jag
2016-11-09, 05:29
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Tillhör den andra sidan, jag var inbjuden på valvaka med ett Trumpläger, de hade laddat med godis, god mat, skumpa....och här sitter jag hemma och ångrar att jag inte gick på vakan. Jag trodde faktiskt inte att Trump skulle ta hem det här så jag tänkte att det blir en likvaka över den västerländska civilisationen och det vill jag inte vara med om så jag tackade nej.

Feels bad man.

Men du fåt iallafall dela det med oss här på flashback. Det är inte fy skam!
2016-11-09, 05:29
Medlem
bezmenovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Är det ens värt att sova efter detta? Vilka här kommer dygna?
Blir väl en powernap senare

Vill inte släppa skiten med blicken innan det är klart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in