2016-11-09, 05:24
Medlem
svallerbyttans avatar
Hade jag varit Hillary Clinton så hade jag nog flytt till en ambassad nu. Imorgon när det står tusentals personer utanför bostaden och ropar "Lock her up!" så är det försent.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Kan någon länka till en vettig karta?

Vilka stater återstår förutom Michigan och Pennsylvania?

http://www.foxnews.com/politics/elections/2016/presidential-election-headquarters
Medlem
C0ws avatar
Nevada blått!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av invoker
helt sjukt dom måste ha räknat fel eller fifflat med rösterna trump får inte vinna den jävla raiststen
Hörudu, det är Soros som levererar de elektroniska rösträkningsmaskinerna, och han är i maskopi med Clinton. Så det så. Har någon fifflat så lär det vara Clinton et al, och INTE Trump.
Medlem
Tidsresenarens avatar
Fattar inte, varför är Popular vote på Hillary?

Har ju satsat på den marknaden också, ju!
Medlem
bär_min_gitarrs avatar
Utah borde gå till Trump snart
Medlem
Reguluss avatar
På Fox kallade de just Trump för "the most articulate anti-war candidate ever nominated by the republicans".

Man får hoppas att de har rätt.
2016-11-09, 05:25
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Det pirrar lite glatt i magen när jag tänker på hur hela media-eliten har laddat upp hela dagen, kvällen och halva natten för fest.

Dom har köpt skumpa, fixat med godis, god mat och stämningen har varit på topp.

Från en skön dag och kväll med höga förhoppningar om fest till en stämning som att någon har dött.

Känner sällan skadeglädje men jag blir helt ärligt så jäkla glad när jag tänker på vilken besvikelse dom just nu har inom sig.
Tillhör den andra sidan, jag var inbjuden på valvaka med ett Trumpläger, de hade laddat med godis, god mat, skumpa....och här sitter jag hemma och ångrar att jag inte gick på vakan. Jag trodde faktiskt inte att Trump skulle ta hem det här så jag tänkte att det blir en likvaka över den västerländska civilisationen och det vill jag inte vara med om så jag tackade nej.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dark horse
Det skulle väl bli en syn det, kärringen förflyttar sig med rullator.

Eller sitter på ett sjukhem. Hennes hälsa har ju inte varit den bästa och det ryktas om alzheimer.
Bannlyst
Så när börjar the exodus av kändisar till Canada?
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
Stå ditt kast nu globalistkräk! Trump har folket med sig!!

onT: Wisconsin, NH, Michigan och Washington(!!) är in-play!!

Så naturhushållning är din grej. Du fattar inte mycket. Tokyo reagerar med närmast -5%.
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Än är det inte över, men nu är det Clinton som måste vinna alla delstater där det står och väger.
Det står inte och väger någonstans utom Michigan men det räcker inte på långa vägar för Cluntan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in