Var det inte hans farmor? Svårt att höra skånskan. Jag tycker reportern kunde ha ställt lite fler frågor om det, en intressant historia. Timbuktu nämnde det 2-3 gånger som om han ville prata mer om det.
Nu visade de en annan svart man som gått från Obama till Romney, till Trump, men fortfarande ansåg sig vara demokrat.
MM. Jag sa för ett par veckor sedan att många svarta hellre vill se Trump än Clittan vinna och blev närmast massakerad här på FB. Nu när Timbuktu intervjuades så känns det än mer troligt.
Trump vinner.
Detta måste ha varit SVTs värsta dråpslag bland de de har intervjuat.
Obama var skit och hans släkt jobbar för Trump-seger
"Minst fyra personer har skadats i en skottlossning i Azusa, Kalifornien, uppger CBS Los Angeles. Väljare i två vallokaler i närheten är just nu instängda efter order från polis."
Bara jag som följer valvakan enbart på flashback?
100% neutralt, alla åsikter och tankar får komma till tals. Löpande info från alla nyhets, bets, val undersökningar mm mm.
Bästa valvakan 2016 FLASHBACK
Jag tror trump vinner men hatar båda kandidaterna lika mycket.
Jag litar inte på någon av dom.
Precis, sen en livesändning som man kan lyssna på och så nytimes kartan som uppdaterar sig och realclears som man fyller i säkra stater allteftersom man tycker de är klara
Mycket korrekt jag är psykolog. Självklart kan jag inte ställa en diagnos, men utifrån hans "teorier" så är han 1.) En mycket bra entrepenör som tjänar bra med pengar på tokstollar som dig själv. Alternativ 2.) Han har någon form av mental störning vilket visar sig genom hans minst sagt barnsliga och dåraktiga teorier.
Nej alltså Alex Jones är inte en genomsnittlig Trump anhängare tack gode gud.
Du misstar dig igen, ufologi och konspirationsteorier är inte politiska ideologier.gör dig själv en tjänst och sluta ta information ifrån youtube klipp i pojkrummet. Det finns biblotek .
Bibliotek? Hur gammal är du egentligen? Hur klassar du Alex best buddy, Paul Watson - som mentalt sjuk han också? Alla andra gäster som uppträder i InfoWars, tokstollar hela bunten? Du kan, som psykolog, alltså inte fatta att Alex Jones skulle varit död & begravd sedan länge - med tanke på den info han läcker - om han inte framstod som hyper-adhd?
Nej, jag lutar själv åt Hillary, men är beredd att acceptera tölpen Trump bara för nöjet att se skådespelet när journalistpacket och alla PK-idioter åker på en fet käftsmäll.
... vid Trumpvinst borde väl packet rimligtvis bojkotta USA och NY i synnerhet!
Det var någon som gjorde en till lista med ännu fler valvakor, jag missade att kopiera den men om ni vill ha fler så kan ni skrolla bak i tråden, det var kanske 30 minuter sedan det inlägget postades.