Citat:
Ursprungligen postat av
weseeyou
Är du psykiatriker? Psykolog? Har du ens studerat beteendevetenskap på högre nivå? ISF borde du veta att man inte kan ställa en säker diagnos via TV.
Alex Jones är enl mig inte mentalt sjuk. Du må inte hålla med om hans politiska åsikter, men det gör honom inte till en psykpatient. Paranoia säger du: tja, om man har insett att Washington är korrupt (vilket t o m MSM motvilligt medger), att globalism är dåligt för nationers självkänsla, att satanister existerar (googla Marina Abramovic + Podesta), osv, så är man alltså paranoid? Tja enl den definitionen är det många tiotals miljoner i USA som är paranoida...
MEEEH!
Mycket korrekt jag är psykolog. Självklart kan jag inte ställa en diagnos, men utifrån hans "teorier" så är han 1.) En mycket bra entrepenör som tjänar bra med pengar på tokstollar som dig själv. Alternativ 2.) Han har någon form av mental störning vilket visar sig genom hans minst sagt barnsliga och dåraktiga teorier.
Nej alltså Alex Jones är inte en genomsnittlig Trump anhängare tack gode gud.
Du misstar dig igen, ufologi och konspirationsteorier är inte politiska ideologier.gör dig själv en tjänst och sluta ta information ifrån youtube klipp i pojkrummet. Det finns biblotek

.