2016-11-09, 00:20
Medlem
Cannabisministerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
Hur partiska är Sky News? Det är streamen som fungerar bäst för mig!

De brukar vara hyfsat sakliga. Det är därför jag brukar kolla deras kanal om det är något aktuellt som sker inom internationell politik.
Medlem
HAhaha inte roligt att titta på Kentucky.

För helvete ge mig en annan stat.
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadaadaa
Jag vet inte om det har nämnts tidigare i tråden:

Fox News live (icke-kodad)

http://video.foxnews.com/v/1241186546001/?#sp=watch-live

Megyn Kelly, Bret Baier, och Chris Wallace
Tackar så hjärtligt!
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eloger
Är det färdigräknat?

Nej, jag ville bara må bra för en stund
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Jag utgår från att vi pratar faktiska valresultat som börjat rapporteras.

Nej, jag menade resultaten från exit polls (iofs lätta att förutse just för Indiana och Kentucky). De brukar komma först när alla vallokaler stängt i en delstat.
Medlem
Christopher.s avatar
Vart följer ni resultaten ? , kollar på denna: http://www.politico.com/2016-election/results/map/president
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Hur många promille frågade de i opinionsundersökningarna?

Exakt, därför man inte litar på opinionsundersökningar.
2016-11-09, 00:21
Medlem
Tänk på att i primärvalen överskattades Clinton extremt i många OU, t.ex. i Michigan.
Medlem
AsburyPerks avatar
Är Trump väljare överlag så tröga att de verkligen tror att de kommer vinna, eller är det bara ni här som har dålig koll?
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Nu spyr man åter sitt hat mot Trump på TV4.

Fy fan vilken jävla TV-kanal. Ska de hålla på så här hela natten?

Stängde av fyran, stod inte ut.

Hamnade hos Anna Hedenmo i SVT. Extremt vinklat till Clinton-fördel och anti-Trump även i stasi-TV.
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Stämmer väl inte? Bara några områden räknade, eller? Länk?

http://www.nytimes.com/elections/results/president

Jaaa, jag vet, den uppdateras hela tiden men man får väl drömma lite?
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Talar vi om samma man? Mannen som förolämpat svarta, mexikaner och muslimer? Mannen som yttrat sig att han skulle bygga en mur mellan mexiko och USA? Om det här inte är att separera folk så vet jag vet jag inte vad det är för fel på dig.

Han har aldrig sagt att han hatar svarta eller mexare. Däremot vill ha stänga gränsen för illegala invandrare, vilket fullständigt spårat ur. Det är en jävla skillnad och det både klokt och nödvändigt. Det är inte så att han är emot mexare i allmänhet. Det har han framfört tydligt och det känner de flesta latinos till och många sympatiserar med honom.

Du verkar ha köpt MSMs propaganda med hull och hår märker jag. Gräv lite djupare så kommer du hitta många värre saker med Killary. Det är fullständigt häpnadsväckande att hon ens får delta faktiskt. Men du verkar inte bry dig om det.

Trump sa sagt för tio år sedan att han tog en kvinna på fittan! Hur fan kan folk haka upp sig så in i helvete på det?! Big deal... not. Har de aldrig pratat med män? Killary har destabiliserat halva Mellanöstern plus massa annat. Trump är helt harmlös i jämförelse. Däremot säger han saker rätt ut och vad han tycker, vilket är på tiden för politiker. Han är även en bra affärsman.

Är det några som splittrat Amerika och "separerat" folk så är det Obama och Killary och de har lyckats gjort det på 8 år i en takt som saknat motstycke. Det har aldrig varit så illa för fattiga i USA på över 50 år. Men det hade du tydligen ingen aning om. Du reagerar mer på Trumps uppsyn och frispråkighet. Du går på känsla. Ett stort problem bland PK-sjuka, feminister och vänsterfolk.

Men nu blir det Trump lilla vän. Mark my words.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in