2016-11-09, 00:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Gick det verkligen inte att hitta en person som stödjer Trump som inte framstår som helt osammanhängande?
Glöm min kommentar, jag kollar inte ens på SVT
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Tycker också att Tv4 verkar vara något mer objektiva än SVT. Varje gång jag slagit över på SVT har de bara pratat om hur hemsk Trump är och hur orealistisk och skadlig hans politik är.

hatar dock reklam.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Sa precis SVT att trump är impulsiv för att han twittrar klockan tre på natten och därför har stor chans att trycka på den röda knappen för kärnvapen?

Visste du inte att det sitter en stor röd knapp under skrivbordet i ovala rummet. Bara trycka sen smäller det bomber över hela världen.
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Fast media släpper inga exit polls förrän hela Indiana och Kentucky stängt.
Jag utgår från att vi pratar faktiska valresultat som börjat rapporteras.
Medlem
dark horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Han har aldrig sagt att han hatar svarta eller mexare. Däremot vill ha stänga gränsen för illegala invandrare, vilket fullständigt spårat ur. Det är en jävla skillnad och det både klokt och nödvändigt. Det är inte så att han är emot mexare i allmänhet. Det har han framfört tydligt och det känner de flesta latinos till och många sympatiserar med honom.

Du verkar ha köpt MSMs propaganda med hull och hår märker jag. Gräv lite djupare så kommer du hitta många värre saker med Killary. Det är fullständigt häpnadsväckande att hon ens får delta faktiskt. Men du verkar inte bry dig om det.

Trump sa sagt för tio år sedan att han tog en kvinna på fittan! Hur fan kan folk haka upp sig så in i helvete på det?! Big deal... not. Har de aldrig pratat med män? Killary har destabiliserat halva Mellanöstern plus massa annat. Trump är helt harmlös i jämförelse.
Han sa inte det, han sa att golddigger brudarna tillät detta, mer som en allmän karaktäristik av dessa.
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Obama vann för han är "svart" (mulatt egentligen)

Om Hillary vinner är det till största del pga. att hon är kvinna.

Så jävla sorgligt även om jag personligen inte har något emot någon av dem. Hellre Obama än Clinton dock.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Nya exits! PA är med i matchen igen!

SHOWDOWN: FL, MI, NC, PA

Drudge!

På oddschecker har oddsen varit 2/9 och 9/2 under hela kvällen. För en timme sen gick Trumpoddset upp till 13/2 men har nu gått tillbaka till 9/2 igen.

https://m.oddschecker.com/m/politics/us-politics/us-presidential-election-2016/winner
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Sa precis SVT att trump är impulsiv för att han twittrar klockan tre på natten och därför har stor chans att trycka på den röda knappen för kärnvapen?

Fram tills idag "konstaterade" de att han förbjudits Twittra. Igår var det fakta enligt Erica Bjerström. Idag sa man att SVT trodde detta.

Det svänger snabbt med sanningen på SVT ...
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
bara THE U.S ens vet vad SWEDEN är borde få dom rösta trump...

låt sweDENISTAN ta hand om skiten..

DONNIE stäng gräns o bygg muren,big byggare bob du är helt enkelt THE DON and THE BOSS.

ISLAM överlag OCH KRIMINELLA MEXARE FUCK OFF WE DONT NEED YOU.
2016-11-09, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseKroner
Nej alltså, Alex Jones är mentalt sjuk, han t
Är lika sjuk som David Ike.
Alex Jones tror på ufo-konsperationer.
Alex Jones tror på new world order och illuminati tonårs-snack.
Alex Jones tror att eliten är satanister.

Alex Jones lider alltså förmodligen av paranoida vanföreställningar utan någon förståelse om hur det postmoderna samhället fungerar, precis som du! Jag förstår att det är skrämmande för dig.

Nej, Trump hotar natos världsdominans och ger mandat åt ryssland. Varför tror du Putin gillar Trump? Av välvilja?

Ditt sista argument funkar tyvärr inte på trump-supportrar här på forumet eftersom dom älskar ryssland och hatar västvärlden, du har dock rätt säger jag som högerkonservativ, med Trump är det fullt möjligt att vår civilisation som vi känner den går under. Trumps eventuella nedmontering av Nato lär leda till en Eu-arme rätt fort och ett mer vänstervridet EU när inflytandet från usa försvinner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237
The Don fick 78 % av rösterna i Kentucky och 52 i New Hampshire.

Helt OK start på kvällen

Är det färdigräknat?
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Är Oscarsson på nu? Då blir det TV4.
SVT körde 30 minuter "Hillary är kvinna vad innebär det, fördelar och nackdelar". Sen snackade nån klok karl i 5 minuters och sen fortsatte de med "kvinnohatet mot Hillary".

Att de ens står ut med sig själva i SVT. Jag spyr så jävla mycket över SVT alltså, det går inte över. Ibland tror man det blir bättre men de lyckas fan dra ner sig själv hela tiden.

Oscarsson får för lite tid. Han kommer in ibland.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in