Citat:
Ursprungligen postat av
Ducadream
Talar vi om samma man? Mannen som förolämpat svarta, mexikaner och muslimer? Mannen som yttrat sig att han skulle bygga en mur mellan mexiko och USA? Om det här inte är att separera folk så vet jag vet jag inte vad det är för fel på dig.
Han har aldrig sagt att han hatar svarta eller mexare. Däremot vill ha stänga gränsen för illegala invandrare, vilket fullständigt spårat ur. Det är en jävla skillnad och det både klokt och nödvändigt. Det är inte så att han är emot mexare i allmänhet. Det har han framfört tydligt och det känner de flesta latinos till och många sympatiserar med honom.
Du verkar ha köpt MSMs propaganda med hull och hår märker jag. Gräv lite djupare så kommer du hitta många värre saker med Killary. Det är fullständigt häpnadsväckande att hon ens får delta faktiskt. Men du verkar inte bry dig om det.
Trump sa sagt för tio år sedan att han tog en kvinna på fittan! Hur fan kan folk haka upp sig så in i helvete på det?! Big deal... not. Har de aldrig pratat med män? Killary har destabiliserat halva Mellanöstern plus massa annat. Trump är helt harmlös i jämförelse.