2016-11-09, 00:13
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Vem ser ut att vinna? Kan inte tolka detta..
Alldeles för tidigt för att säga något ännu.
Bannlyst
Om ni vill veta vart det barkar live så kan ni följa guldet eller USD/EUR i realtid, faller dollarn och guldet ökar så betyder det att det går bättre för trump, tvärtom att det går åt rätt håll för hillary.
Medlem
dark horses avatar
Östros och B Ohlsson i SVT är bara för dryga. Typ USA har världens bästa demokrati, det finns inget som helst riggat med det. Suck! Inget om att 3:e parts kandidater är närmast helt utestängda av det system som the Business Party och MSN byggt upp sen åtskilliga decennier. Att det krävs otroliga pengar för att överhuvudtaget komma in som en av kandidaterna hos the Business Party. HRC har behövt mer än ÅTTA TUSEN MILJONER Sek för att komma hit. Det är helt otroliga pengar. Folk är ju medvetna om detta och förutom vinnaren tar allt i de flesta staterna så inser de förstås att normalt sett är ingen av de två som the Business Party utsett är deras kandidat och skiter i att rösta.

Som Libertinernas kandidat/partiledare sa för några val sedan, våra medlemmar och supportrar är gravt överoptimistiska om vår möjlighet att vinna, det finns inte en chans, systemet är totalt riggat mot att någon ska slå sig in och hota Republikanerna eller Demokraterna.
Medlem
Reguluss avatar
Fox publicerade just en del statisitik från sin exit poll (hur folk röstade är fortfarande hemligt). Statistiken tycks gynna Trump:

45% av alla som är missnöjda med båda kandidaterna valde Trump, 27% valde Clinton.

82% av alla som vill ha förändring valde Trump.
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Så de har redan börjat räkna innan vallokalerna stänger?
Större delarna av Indiana + Kentucky har stängt + midnattsröstningen i NH.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Atorayaa
Öppna en bärs och njut förfan, detta händer inte ofta!

Livets ironi, samma citat som din far sa till din mor innan du blev till.
Bannlyst
Nya exits! PA är med i matchen igen!

SHOWDOWN: FL, MI, NC, PA

Drudge!
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atorayaa
Öppna en bärs och njut förfan, detta händer inte ofta!
Jag öppnade just en bärs. Trött och ska upp imorgon, men det verkar som om jag får vara lite trött imorgon. Är för triggad just nu.

Hur ska man kunna sova???
2016-11-09, 00:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Talar vi om samma man? Mannen som förolämpat svarta, mexikaner och muslimer? Mannen som yttrat sig att han skulle bygga en mur mellan mexiko och USA? Om det här inte är att separera folk så vet jag vet jag inte vad det är för fel på dig.

Han har aldrig sagt att han hatar svarta eller mexare. Däremot vill ha stänga gränsen för illegala invandrare, vilket fullständigt spårat ur. Det är en jävla skillnad och det både klokt och nödvändigt. Det är inte så att han är emot mexare i allmänhet. Det har han framfört tydligt och det känner de flesta latinos till och många sympatiserar med honom.

Du verkar ha köpt MSMs propaganda med hull och hår märker jag. Gräv lite djupare så kommer du hitta många värre saker med Killary. Det är fullständigt häpnadsväckande att hon ens får delta faktiskt. Men du verkar inte bry dig om det.

Trump sa sagt för tio år sedan att han tog en kvinna på fittan! Hur fan kan folk haka upp sig så in i helvete på det?! Big deal... not. Har de aldrig pratat med män? Killary har destabiliserat halva Mellanöstern plus massa annat. Trump är helt harmlös i jämförelse.
Medlem
Newsweek har redan bestämt sig, Hillary har vunnit valet, därför trycker man upp hennes bild på omslaget!

http://www.expressen.se/nyheter/tidningsomslag-med-clinton-skapar-ilska

Etablissemanget är inte särskilt ödmjuka av sig!
Medlem
Ganonitos avatar
Tycker också att Tv4 verkar vara något mer objektiva än SVT. Varje gång jag slagit över på SVT har de bara pratat om hur hemsk Trump är och hur orealistisk och skadlig hans politik är.
Medlem
237s avatar
The Don fick 78 % av rösterna i Kentucky och 52 i New Hampshire.

Helt OK start på kvällen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in