Håller med. "Clinton vinner, nä Trump, nä Clinton". Inte särskilt givande. Kan vi inte diskutera något istället?
Problemet är väl att det inte finns så mycket att diskutera innan siffrorna börjar trilla in. För tillfället kan väl folk bara spekulera och då spekuleras det förstås efter eget tycke.
Känner du igen att simpson även har gjort ett klipp med valfusk?
De visste om vad som skulle hända.
Jag har ärligen inte haft möjlighet att granska på djupet. Blev bara så impad över att Simpson gänget lyckats pricka in så rätt. Eller kanske är det så att de satte myror i skallen på The Donald. Han började drömma. Om några timmar får vi veta hur långt hans dröm räckte.
Jag lyssna på https://www.facebook.com/ExitPollLive i bakgrunden. Ganska intressant. Tycker personligen (fast jag är biased) att Clinton röstarna har bäst motiv till att rösta Hillary.
Och du tror Trump behöver mer pengar? Han är mångmiljardär. I USA-dollar. Så din teori faller stenhårt.
Han har miljardskulder också. Bushs anställda som Cheney et co berikade sig friskt med företag som honeywell. Trump lär använda sin gamla crony Carl Icahn som mellanhand.
både aftonbladet och expressen säger att Clinton vann Florida, hur ligger det till?
Finns inga röster räknade än. Men oddsen att Hillary vinner Florida har minskat på Betfair från 1.54 till 1.44 den senaste timmen. 1.44 i odds motsvarar 69,5 % chans för henne att vinna Florida i nuläget.
Fasiken vad jag vill deltaga natten igenom på valvaka men måste upp med tuppen och jobba. Men tänker försöka hålla mig vaken till den första swingstaten redovisas (Florida?).