Men du som vet allt och ser så mycket tecken som pekar mot en Clinton vinst kan väl upplysa oss andra?
Vad FÖRUTOM polls och MSM (som gav Donald 1% chans att vinna rep. nomineringen) pekar mot Clinton? Jag gav massor med tecken som pekade mot Trump som inte hade med polls/msm att göra men väntar fortfarande på att en Hillary supporter ska kunna visa något.
Ditt skitsnack har liksom NOLL substans. Du kommer inte med något vettigt.
Inga egna iaktagelser, inga egna gissningar. Och du backar inte upp NÅGOT av det du säger.
Det räcker egentligen med enbart polls. Resten är svagare spekulationer. Allt talar för Clinton. Spelbolagen håller med, eftersom de går på mest trovärdiga polls.
Fasiken vad jag vill deltaga natten igenom på valvaka men måste upp med tuppen och jobba. Men tänker försöka hålla mig vaken till den första swingstaten redovisas (Florida?).
Ja, och så är det ju, välutbildade röstar Hillary!
Springa på bidrag och klaga, för att sedan rösta på Trump säger ju allt. Som tur är finns det fler intelligenta, utbildade människor än dessa gnällspikar. Det kommer ge Hillary segern!
Det är svarta- och latinos-parasiter som röstar på Hillary Clinton. Arbetslösa drars till demokraterna
Det räcker egentligen med enbart polls. Resten är substanslösa spekulationer. Allt talar för Clinton. Spelbolagen håller med, eftersom de går på mest trovärdiga polls.