2016-11-08, 21:06
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
Vad vi har sett såhär långt, vilken är den bästa valvakan hittills? TV4 är helt hopplösa som vanligt.

Jag klarade av att kolla på TV4's vaka i ungefär tio minuter tidigare. Det var ungefär så värdelöst som jag föväntade mig. Kraftigt vänstervinklat och Trump-fientligt.

Kolla in Styxhexenhammer666. Han kommer ha valvaka om några timmar.
2016-11-08, 21:07
Avstängd
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Bra inställning du har men jag är fortfarande realist. Vi får vänta 4 år till och dåliga tider för att allt skall bli bättre i världen.

FAN vem vill egentligen ha Häxan?
Ingen vet resultatet än, jag tror de överdriver Hillarys övertag men det återstår att se. Hur som helst så har Trump skapat en rörelse som blir svår att stoppa även om Hillary vinner.
Medlem
2big4yous avatar
Väldigt vad många som man aldrig ser till i Politiktrådar helt plötsligt har blivit "experter" i denna tråd.
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Hittade en bättre FOX-stream http://video.foxnews.com/v/1241186546001/?#sp=watch-live
Haha, programledaren råkade säga "Killary Cli...", men ändrade sig snabbt. Underbart!
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Enligt det ekonomiska oraklet Martin Armstrong så kan häxan Hillary bara vinna med hjälp av ett riggat val!

"If Hillary is elected, it will be by rigging the election. Our computer has NEVER been wrong on this score. So if she takes office, this will be the worst administration in history and may very will set in motion the phase transition where capital flees to bonds and we see a significant rise in civil unrest. The capital will shift from PUBLIC to PRIVATE. Watch the stock market after January."

Källa: https://www.armstrongeconomics.com/international-news/north_america/2016-u-s-presidential-election/clinton-foundation-being-investigated-now-by-irs/

Har dom bara 1 dator?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bewnhur
Nä, för det var ju inte lite mystik över Gore vs Bush i Florida?

Citat:
Ursprungligen postat av Historik
Näe tyvärr. Va iväg å införskaffade lite bira till inatt och kom hem till en nedsläkt stream

Är det någon som sitter på en länk till fox news stream?
Då fox är mest neutral föredrar jag dom.

http://vaughnlive.tv/newzviewz
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Du har fått det om bakfoten. Märker du inte att Trump slänger ut sig vad som helst som han tror lyssnarna vill höra.
Nu är det inte Trump som hävdat att Clinton är sponsrat av samma snubbar som IS..
Medlem
Zloths avatar
HAHAHAHAHAH Fox News programledare sa Killary Clinton LOOOOOL
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Trump kommer att förlora relativt stort utan något större "valfusk" än brukligt i stabila demokratier (marginellt antal röster som kan ifrågasättas utan att det skett systematiskt eller med något partis högre företrädares kännedom).

När resultaten börjar strömma in kommer det att bli en chock för dem som trott att Trum haft en chans. Valanalysen ska bli intressant. Jag tror att han fått högre i opionionsumdersökningarma än i valet pga att många i ren protest mot "etablissemanget" uppgett Trump, men inte brytt sig om att rösta på honom eftersom de innerst inne inser vilken katastrof han skulle vara.

Lite som när många fler i Sverige röstade blankt, eftersom de ändå visste att socialdemokraterna skulle ta ansvar som statsbärande parti. De kunde "protestera" utan tydlig verkan.

Ja, så kan man ju också se på det.

Eller så väljer man det mer logiska exemplet: Sverige och SD.

Hur blev det där?
Överskattades dom i undersökningarna för att folk ville ge etablissemanget en knäpp på näsan men i sista sekund kom folk på att dom var rasister och ångrade sig?

Eller var det tvärtom?
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag klarade av att kolla på TV4's vaka i ungefär tio minuter tidigare. Det var ungefär så värdelöst som jag föväntade mig. Kraftigt vänstervinklat och Trump-fientligt.

Kolla in Styxhexenhammer666. Han kommer ha valvaka om några timmar.

Vem är han? Sett massa länkar till honom i relation till valet och allt som hänt kring det.
Medlem
Swe1227s avatar
Vad tror ni om dessa pollar på facebook där man får välja trump eller clinton?

På en jag såg vann trump med 130 k mot 100 k röster. Just nu finns det en där hillary leder med 500k röster mot trumps 225 k
2016-11-08, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Helt sjukt att SVT rapporterar!
"There are reports of voter fraud across the whole country" hör jag just nu på Sky News, livestream:

https://www.youtube.com/watch?v=y60wDzZt8yg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in