2016-11-08, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Historik
Är det någon som sitter på en länk till fox news stream?
Då fox är mest neutral föredrar jag dom.

https://www.youtube.com/watch?v=y60wDzZt8yg
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Ja, men det är ju ändå ganska fantastiskt att Trump lockar runt 30 % av latinos. Det tycker jag tycker på en storvinst. Aldrig har vi sett en republikansk presidentkandidat locka så många minoritetsröster.
GWB fick 40% av latinorösterna i FLA 2004.
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Näe tyvärr. Va iväg å införskaffade lite bira till inatt och kom hem till en nedsläkt stream

Det var inte ämnat som ett skämt? Är ni så inne i er Trump-bubbla att du på allvar kallar Fox för neutralt? Det är ett återkommande skämt i all amerikans media hur extremt vinklade och högervridna de är.
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Näe tyvärr. Va iväg å införskaffade lite bira till inatt och kom hem till en nedsläkt stream

Hittade en bättre FOX-stream http://video.foxnews.com/v/1241186546001/?#sp=watch-live
Medlem
catforwardpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Trump kommer att förlora relativt stort utan något större "valfusk" än brukligt i stabila demokratier (marginellt antal röster som kan ifrågasättas utan att det skett systematiskt eller med något partis högre företrädares kännedom).

När resultaten börjar strömma in kommer det att bli en chock för dem som trott att Trum haft en chans. Valanalysen ska bli intressant. Jag tror att han fått högre i opionionsumdersökningarma än i valet pga att många i ren protest mot "etablissemanget" uppgett Trump, men inte brytt sig om att rösta på honom eftersom de innerst inne inser vilken katastrof han skulle vara.

Lite som när många fler i Sverige röstade blankt, eftersom de ändå visste att socialdemokraterna skulle ta ansvar som statsbärande parti. De kunde "protestera" utan tydlig verkan.

Fortsätt prata i nattmössan din tomte, Trump fick uppenbarligen mycket röster i primärvalen, varför skulle de svika han nu? Katastrof med Trump, ja kanske, kanske inte, det som är säkert är att han är underskattad i opinionsundersökningarna
2016-11-08, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Ni som uttalar er såhär säkert om valutkomsten, hur tänker ni egentligen? Känns det inte konstigt att med säkerhet säga vad som kommer att ske i framtiden - det vet väl ingen? Eller menar ni "jag tror att X kommer vinna/förlora" när ni skriver såhär? Främmande tankesätt för mig.

Välkommen till flashback för det första. För det andra håller jag med dig. Folk här har generellt väldigt svårt att skilja vad de tycker eller tror från faktiska sanningar och faktum. Vansinnigt irriterande men med tiden lär man sig att bortse från om det.

Ska bli spännande att se tråden imorgon om hillary vinner, vilket iaf jag tror. Här verkar ju konsensus vara att trump vinner, allt annat är valfusk, rätt märkligt på det hela taget.

Edit: Konsensus är väl kanske fel ord, men ja, du fattar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Det här är en potentiell brytpunkt i världshistorien. Början på globalisternas fall. Det vill man inte missa, jag är utvilad och redo för en Trumpseger.

Bra inställning du har men jag är fortfarande realist. Vi får vänta 4 år till och dåliga tider för att allt skall bli bättre i världen.

FAN vem vill egentligen ha Häxan?
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Har Trump egentligen någon chans?
Spelbolagen brukar väl inte ha fel, vad säger de?

Jo det hände senast vid Brexit.
/Provokatör
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
GWB fick 40% av latinorösterna i FLA 2004.
Möjligt. Jag tänkte med nationellt. Du har säkert rätt.
2016-11-08, 21:03
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Har Trump egentligen någon chans?
Spelbolagen brukar väl inte ha fel, vad säger de?

Spelbolagen hade fel angående Brexit.
2016-11-08, 21:04
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Lär dig skilja på fusk och fel. Vem hade varnat för exakt det här sättet att "fuska", ett sätt att fuska där röstaren ser på en skärm att det blev fel och sen kan ändra sin röst?
Sken att de pratar om det problem som uppstått säger snarare att systemet fungerar, det upptäcks och justeras utan att mörkas.

Är inte USA Today Network en del av MSM?

Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
Stämmer detta, så måste det bli omval, jag hade aldrig accepterat valresultatet om dessa rapporter fortsätter komma in!

Händer i nästan alla amerikanska val att deras maskiner strular. Sist det var på tapeten var det för republikanernas fördel. Men visade sig vara en bugg som redde ut sig.
2016-11-08, 21:04
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikefromSanDiego
Han har ju rätt - https://www.instagram.com/p/BLUVzhlDNV1/?taken-by=danbilzerian

Att Clinton är sponsrad av samma snubbar som sponsrar IS borde väl vara mer upprörande?
Eller?
Du har fått det om bakfoten. Märker du inte att Trump slänger ut sig vad som helst som han tror lyssnarna vill höra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in