Citat:
Ursprungligen postat av
Popshuv1t
Så det enda du har att backa upp ditt påstående med är polls?
Du menar undersökningarna där dom medvetet väljer ut många fler demokrater än republikaner/idenpendents för att bara få fram en KNAPP ledning för Hillary?
Säger ju sig självt att om man frågar 100 personer, varav 60 demokrater, 15 republikaner och 15 independents så kommer demokraterna (Hillary) få fler "röster". Eller hur?
Ohedrliga journalister och deras expertanalyser och polls är ett stort skämt, inget annat.
Här har du en skicklig analys gjord av CNN:
Trump har 1% chans att vinna republikanernas nominering
Så nu när vi har fått det ur världen:
Kan du komma med något annat tecken än polls som pekar till Hillarys fördel? Kanske är hon populärast på sociala medier? Nope. Kanske drar hennes rallies mer personer än Trumps? Nope, långt ifrån.
Halva landet tycker Hillary är korrupt. Trump har polisen bakom sig, militären.
Hillary har Wall Street, Qatar, Saudi Arabien bakom sig.
Så vilka tecken tyder på att Hillary vinner? För att Saudi Arabiens prins gick ut och hatade på Trump på twitter?
Det är lite svårt att komma med "bevis" eftersom
allt ingår i någon sorts världsomtäckande och allsmäktig konspiration, en som tom. betalar mina räkningar!

Jag menar, tom. Breitbarts egna undersökning ger ju Clinton fördel så jag har faktiskt ingen aning om vad det är för nåjd eller orakel du kan tänka dig att tro på?
Så vi får helt enkelt titta på slutresultatet, som kommer kablas ut om några timmar?

Själv ska jag ha en trevlig stund med sällskap på krogen så länge, men jag får önska alla här i tråden en givande kväll under tiden! Ha det fint!