Citat:
Ursprungligen postat av
SvartChili
Du däremot, analysera allting objektivt och läser källor som inte tar ställning för Trump. Du vill nämligen ha en klar, opartisk bild av Clinton och Trump, både innan och nu under valet. Du har noga satt dig in i Trumps politik och kommit fram till ett glasklart, objektivt resultat.
Du är inte hjärntvättad och du har förmågan att hålla dig sansad i din syn på Trump. Därmed förhåller du dig lika sansad nu när valet är igång och läser inte bara de siffror och analyser du vill läsa. Som gynnar din åsikt allena.

Har upprepade gånger frågat Clinton anhängare om deras synvinkel utan att få ett svar som jag anser är hållbart.
Jag har läst om anklagelserna mot Trump och jag har läst försvaret, sett hur lögner har blivit debunked.
Jag sett hur hela eliten (och länder som Saudi Arabien) sluter upp bakom Clinton (alltså eliten som jag starkt kritisk till).
Jag har sett vilka intressen som donerar till Clinton och till hennes kampanj.
Jag har kollat rådata från polls för att veta att det jag säger är sant.
Jag har följt wikileaks för att lära mig om vilka sorts personer som jobbar för Hillary.
Jag har sett filmbevis på att Clinton-kampanjen spelar fult från Project Veritas.
Jag har en bekant från USA som bekräftar mycket av det man kan se sociala medier.
Att media vinklar åt ett håll är fakta, även om vissa vill påstå annat.
Detta är något jag lärde mig långt innan valet i USA, tack vare vår kära svenska
"opartiska" media.
Så ja, jag tycker helt ärligt att jag har format en ganska bra åsikt om vilken kanditat som är den bästa.
Sen att Trump inte är slipad som politiker är en sak. Han kanske inte är den bästa presidenten men han är presidenten världen behöver.
För övrigt så läser jag inte några siffror när det kommer till polls. Jag är inte en sån som kritiserar polls när det är motvind för att sedan byta fot när det är medvind, jag hatar pollsen och anser att dom har NOLL tillförlitlighet vad dom än visar.