2016-11-08, 16:28
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Wow. Edorsement av Ku klux klan.

Vind i seglen Trump.

Till skillnad från BLM för Hillary ?
2016-11-08, 16:28
Medlem
Karmans avatar
Reuters: 90 % chans Clinton vinner.
http://www.reuters.com/article/us-usa-election-poll-idUSKBN1322J1
2016-11-08, 16:29
Bannlyst
Vilken svensk kanal kommer vara mest neutral i natt?
Man vill ju helst slippa se någon propaganda för pedofilhäxan.
2016-11-08, 16:29
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Du däremot, analysera allting objektivt och läser källor som inte tar ställning för Trump. Du vill nämligen ha en klar, opartisk bild av Clinton och Trump, både innan och nu under valet. Du har noga satt dig in i Trumps politik och kommit fram till ett glasklart, objektivt resultat.

Du är inte hjärntvättad och du har förmågan att hålla dig sansad i din syn på Trump. Därmed förhåller du dig lika sansad nu när valet är igång och läser inte bara de siffror och analyser du vill läsa. Som gynnar din åsikt allena.

Har upprepade gånger frågat Clinton anhängare om deras synvinkel utan att få ett svar som jag anser är hållbart.

Jag har läst om anklagelserna mot Trump och jag har läst försvaret, sett hur lögner har blivit debunked.

Jag sett hur hela eliten (och länder som Saudi Arabien) sluter upp bakom Clinton (alltså eliten som jag starkt kritisk till).

Jag har sett vilka intressen som donerar till Clinton och till hennes kampanj.

Jag har kollat rådata från polls för att veta att det jag säger är sant.

Jag har följt wikileaks för att lära mig om vilka sorts personer som jobbar för Hillary.

Jag har sett filmbevis på att Clinton-kampanjen spelar fult från Project Veritas.

Jag har en bekant från USA som bekräftar mycket av det man kan se sociala medier.

Att media vinklar åt ett håll är fakta, även om vissa vill påstå annat.
Detta är något jag lärde mig långt innan valet i USA, tack vare vår kära svenska "opartiska" media.

Så ja, jag tycker helt ärligt att jag har format en ganska bra åsikt om vilken kanditat som är den bästa.

Sen att Trump inte är slipad som politiker är en sak. Han kanske inte är den bästa presidenten men han är presidenten världen behöver.

För övrigt så läser jag inte några siffror när det kommer till polls. Jag är inte en sån som kritiserar polls när det är motvind för att sedan byta fot när det är medvind, jag hatar pollsen och anser att dom har NOLL tillförlitlighet vad dom än visar.
2016-11-08, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1321331
Många här inne verkar underskatta hur sjuk en sådan nyhet är. En republikan ska inte ha en chans i Colorado.

Jag det är rätt sjukt. Plus i 2 av 3 OU från idag leder han i hela. CNN, listar händelser; så är alla i Trumps favör.
Medlem
Så tråkigt att Hitlery är så stor favorit nu. Men om Trump förlorar har han ändå fått människor att tänka till lite extra och det kommer att påverka PK-ismen i framtiden.
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Ja detta har ju häxan mer eller mindre lovat.Sydamerikaner är ju enkelt. Det är bara att öppna gränsen så kommer flodvågen, men muslimer är lite svårare eftersom de måste ta sig över Atlanten. Detta har häxan tänkt lösa med flygning. Det skall gå en luftbro mellan flyktinglägren och USA för att öka den muslimska befolkningen så mycket det går innan nästa val.
Det kommer att kosta skjortan för skattebetalarna, men i gengäld kommer de att kunna njuta av mångkulturens välsignelser i framtiden.

Det är väl inte mer än rätt att de tar hand om alla flyktingar deras krig har förorsakat.
Europa hade inte haft denna flyktinginvasion om det inte vore för Bush krigsförbrytelser i Irak och Hillarys invasion av Libyen.
Skicka över dom till USA hela flyktingbunten, låt dom ta sitt ansvar för sina handlingar.
2016-11-08, 16:32
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Driver Svenskarnas parti någon kanal. Avpixlat?

Ser ut som att galningen Trump har en chans. Vi får väl se hur det går med The Swing Sates.
Verkar rätt jämnt än så länge.
Senast redigerad av Ziaya 2016-11-08 kl. 16:34.
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:

Man tycker ju att SVT borde vara mest neutral, inte för att det säger så mycket om deras neutralitet.
Medlem
En jämförelse:

Kvällen innan UK röstade om EU så var oddsen 1,16/7,00. Valoddset just nu ligger på 1,26/4,90. Min personliga åsikt är att jag tror att jänkarna är bra mkt mer förbannade än vad britterna var. Om det är jämt i pollsen så betyder det trumpvinst. Finns inte en enda trumpröst som soffligger idag.
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Nja finns väl inte något. Mest icke neutral kan man väl gissa.
1. Aftonbladet mest pro-Hillary
2. SVT
3. Fredrik och Filip
4. TV4 (enbart då för att de nu har den enda mer neutrala Marcus Oscarsson i sitt gäng)

Annars är det nog att förlita sig på någon amerikansk länk. Vilket brukar dyka upp småningom.
Medlem
Meeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Reuters: 90 % chans Clinton vinner.
http://www.reuters.com/article/us-usa-election-poll-idUSKBN1322J1

Av ren skadeglädje kan jag inte hoppas annat än Trump vinner. Hade varit så roligt att se hur media reagerar på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in