Citat:
Ursprungligen postat av
nantale
Har du sett filmklippet? Jag tycker han mycket väl skulle kunna vara 17 år. Det är förstås helt omöjligt att utifrån bilder eller korta filmklipp bedöma om en person är 17 år eller ett par tre år äldre. Familjehemsmamman verkar anse att killen är 17 år och hon har säkert mer på fötterna än du eller jag då hon träffar killen varje dag och har ett eget barn i övre tonåren.
Nej han är inte 17, han är mellan 22 och 30 år gammal! Jag har sett filmen och jag har sett många Afghaner.
Sedan får man väl säga att det är en rolig detalj att C*rina G*briella Brückn*r, (38 år) egen son Er*c *ndré Brückn*r, 19 inte får vara med på bilderna. Jag antar att att den 19 åriga egna sonen inte fick vara med på bilden för att han inte skulle se ut att vara 3 år yngre än den 17 åriga asylbedragaren.
Citat:
– Khodadad får bo här precis så länge han vill, precis lika länge som mina andra barn, säger Gabriella och sneglar på Khodadad och kramar honom över axeln.
Sen är fotot där Khodad*d ligger i sängen och håller om kudden med texten "Mommy Rules" ganska sliskig. Den för ju ganska snabbt tankarna till att det rör sig om mer än människokärlek.